Wersja archiwalna 2014-07-15 12:55:44

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pułtusku, znak sprawy: GGN.272.4.2014
Numer ogłoszenia: 236550 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266, faks 23 6925277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pułtusku, znak sprawy: GGN.272.4.2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pułtusku reprezentowanego przez Starostę Pułtuskiego. Zamówienie obejmuje trzy zadania: Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Ostaszewo Wielkie, gm. Gzy Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Klukowo, gm. Świercze. Zadanie 3 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Bruliny, gm. Świercze..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia geodezyjne w zakresie 2) oraz prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno - kartograficznych zgodnie z art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2 - 3 o zakres tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, Budynek A, I piętro, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Starostwa Powiatowego w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, Budynek A, I piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Ostaszewo Wielkie, gm. Gzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa. Pomiar ma na celu wydzielenie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa z działek obrębu Ostaszewo Wielkie gmina Gzy na podstawie załącznika nr 2, poz. 330 dla województwa mazowieckiego (rzeka Przewodówka) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie śródlądowych wód powierzchniowych lub ich części stanowiących własność publiczną (Dz. U. z 2003 r. Nr 16, poz.149). Przed podziałem należy wykonać pomiar działek położonych w Ostaszewie Wielkim nr 92/3, 112/1, 94/3, 95/1, 96/1, 97/1 i 117 a następnie wydzielić nieruchomości Skarbu Państwa zajęte pod wody płynące. Zakres opracowania przedstawiono na załączniku graficznym nr 4.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Klukowo, gm. Świercze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa. Pomiar ma na celu wydzielenie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa z działek obrębu Klukowo, gm. Świercze na podstawie załącznika nr 2, poz. 434 dla województwa mazowieckiego (rzeka Turka) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie śródlądowych wód powierzchniowych lub ich części stanowiących własność publiczną (Dz. U. z 2003 r. Nr 16, poz.149). W celu regulacji stanu prawnego rzeki Turki należy wykonać: pomiar działek nr 30, 31, 34, 35, 39/1, 39/2, 40, 62, 65 i 67, pomiar i podział działek nr 28, 29/1,32/1, 33/1, 36/1, 38/1, 41/1, 59/1, 61/1, 63/2 i 66/1, podział działki nr 55.Zakres opracowania przedstawiono na załączniku graficznym nr 4.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Bruliny, gm. Świercze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej z pomiaru i podziału działek w celu wydzielenia nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa. Pomiar ma na celu wydzielenie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa z trzech działek obrębu Bruliny, gm. Świercez na podstawie załącznika nr 2, poz. 434 dla województwa mazowieckiego (rzeka Turka) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie śródlądowych wód powierzchniowych lub ich części stanowiących własność publiczną (Dz. U. z 2003 r. Nr 16, poz.149). Przed podziałem należy wykonać pomiar działek 281/6, 281/19, 281/20, 277/1 i 240/1 a następnie wydzielić nieruchomości Skarbu Państwa zajęte pod wody płynące. Zakres opracowania przedstawiono na załączniku graficznym nr 4.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




STAROSTA


/-/ Edward Marek Wroniewski

___________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

Załącznik nr 1 do SIWZ_oferta - pobierz

Załącznik nr 2 do SIWZ_oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - pobierz

Załącznik nr 3 do SIWZ_oświadczenie Wykonawcy - pobierz

Załącznik nr 4 do SIWZ_wzór umowy - pobierz

Załącznik nr 5 do SIWZ_ oświadczenie wykonawcy o przynależności lub nie do grupy kapitałowej - pobierz

Załącznik graficzny nr 6 do SIWZ - pobierz 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Karpińska Jolanta
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-07-15
  • Informacja zaktualizowana przez: Karpińska Jolanta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-15 12:55:44
  • Liczba odsłon: 706
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10453336]

przewiń do góry