Wersja archiwalna 2014-06-23 13:54:47
ZDP.222.4.2014
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk: Budowa mostu nad rzeką Kolnicą wraz z
drogą dojazdową w ciągu drogi powiatowej nr 2423W Stpice -
Prusinowice - Kościesze - Strzegocin na odcinku Kościesze -
Strzegocin
Numer ogłoszenia: 124555 - 2014; data
zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. 3-go Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6928577, faks 023 6928577.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mostu nad rzeką Kolnicą wraz z drogą dojazdową w ciągu drogi powiatowej nr 2423W Stpice - Prusinowice - Kościesze - Strzegocin na odcinku Kościesze - Strzegocin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa mostu nad rzeką Kolnicą wraz z drogą dojazdową w ciągu drogi powiatowej nr 2423W Stpice - Prusinowice - Kościesze - Strzegocin na odcinku Kościesze - Strzegocin. 2. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) część mostowa: roboty drogowe (roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, chodnik, krawężniki), roboty mostowe (zbrojenie, beton, nawierzchnie i izolacje, elementy bezpieczeństwa ruchu, inne roboty mostowe); 2) część drogowa: roboty przygotowawcze, karczowanie drzew i krzewów, roboty ziemne, remont przepustów, budowa chodników, wykonanie podbudowy, nawierzchni i zjazdów, oznakowanie, roboty wykończeniowe. Zamawiający wymaga, aby nawierzchnia (warstwa wiążąca i ścieralna), była układana całą szerokością jezdni. 3. Zamówienie obejmuje również opracowanie, utrzymanie na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach, wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, uporządkowanie terenu - wartość tych robót zawarta jest w cenie ofertowej ryczałtowej. 4. Okres rękojmi wynosi 5 lat. Okres rękojmi zaczyna się w dzień po odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy (po podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót). 5. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.22.11.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150.000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 03 8213 0008 2001 0012 7390 0002
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał min. 3 roboty budowlane spełniające wymogi Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu min. 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć robotę budowlaną, każdą o wartości nie mniejszej niż 4.500.000,00 zł brutto polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie mostu wraz z drogami dojazdowymi. Dowodami są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczania, o którym mowa w lit. a. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie (załącznik nr 5) zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca winien dysponować min.: wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 100 ton/godz. - 1 szt., układarką mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym, umożliwiającą układanie nawierzchni (warstwa wiążąca i ścieralna) całą szerokością jezdni - 1 szt., walcami stalowymi - 2 szt., w tym jeden wibracyjny, zagęszczarką - 1 szt., koparką - 1 szt., min. 4 pojazdy samowyładowcze o ładowności min. 20 ton, laboratorium z oprzyrządowaniem umożliwiającym bieżącą kontrolę produkcji masy, jak i elementów robót podlegających kontroli laboratoryjnej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi wymagane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe - wykaz osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu min. 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu powinny posiadać: - kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego; - kierownik robót budowanych - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego; - laborant - kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego; Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót budowlanych przez jedną i tą samą osobę, pod warunkiem spełnienia ww. warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 4.000.000,00 zł oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 4.000.000,00 zł. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 4.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 4.000.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - Oferty, - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - załącznik nr 4 do SIWZ, - Wykaz wykonanych robót - załącznik nr 5 do SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. - załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi część II do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 2) przedłużenia, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających, w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mających wpływ na termin wykonania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DYREKTOR
/-/ Julian Kutner
__________________________________________________________________________________________________
- Przedmiar robót część drogowa - pobierz
- Przedmiar robót część mostowa - pobierz
- Projekt zagospodarowania terenu 1 - pobierz
- Projekt zagospodarowania terenu 2 - pobierz
- Projekt zagospodarowania terenu 3 - pobierz
- Projekt zagospodarowania terenu 4 - pobierz
- Projekt zagospodarowania terenu 5 - pobierz
- Projekt zagospodarowania terenu 6 - pobierz
- Rysunek 1 - pobierz
- Rysunek 2 - pobierz
- Rysunek 3 - pobierz
- Rysunek 4 - pobierz
- Rysunek 5 - pobierz
- Rysunek 6 - pobierz
- Rysunek 7 - pobierz
- Plan orientacyjny - pobierz
- Rysunek 1 - pobierz
- Rysunek 2 - pobierz
- Rysunek 3 - pobierz
- Rysunek 4 - pobierz
- Specyfikacja Techniczna - pobierz
______________________________________________________________________________________
ZDP.222.4.2014
Pułtusk, dn. 23.06.2014r.
Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:Pytanie 1: Prosimy o udostępnię projektu stałej organizacji ruchu wraz z załącznikiem dotyczącym wykazu znaków.
Odpowiedź: Dokument jest dostępny na stronie www.bip.powiatpultuski.pl
Pytanie 2: Prosimy o udostępnienie projektu tymczasowej kładki dla pieszych.
Odpowiedź: Tymczasowa kładka o wymiarach zgodnie z przedmiarem 5m x 1m powinna zostać wykonana z dostępnych u wykonawcy materiałów, po ich zaakceptowaniu przez Inspektora nadzoru oraz po jej wykonaniu zaakceptowana przez Inspektora nadzoru i organ zarządzający ruchem przy wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu.Pytanie 3: Prosimy o udostępnienie niwelety drogi, przekroi poprzecznych.
Odpowiedź: Dokument jest dostępny na stronie www.bip.powiatpultuski.pl
Pytanie 4: Prosimy o udostępnienie tabeli robót ziemnych.
Odpowiedź: Dokument jest dostępny na stronie www.bip.powiatpultuski.pl
Pytanie 5: Czy Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruch?
Odpowiedź: Wykonanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu należy do wykonawcy zgodnie z §7 projektu umowy.
Pytanie 6: Prosimy o wskazanie miejsca odwozu materiałów z wycinki drzew.
Odpowiedź: Odwóz materiałów z wycinki drzew na odległość do 2km.
Pytanie 7: Czyja własnością są dłużyce pochodzące z wycinki drzew?
Odpowiedź: Materiały pochodzące z rozbiórki drzew pozostają własnością Zamawiającego.
Pytanie 8: Czyją własnością są materiały z rozbiórek?
Odpowiedź: Materiały z rozbiórek pozostają do zagospodarowania przez Wykonawcę.
Pytanie 9: Prosimy o udostępnienie załącznika dotyczącego wykazu drzew do karczowania.
Odpowiedź: Dokument jest dostępny na stronie www.bip.powiatpultuski.pl
Pytanie 10: Czy Zamawiający posiada zezwolenie na wycinkę drzew? W przypadku braku zezwolenia na wycinkę drzew bez odpowiednich zezwoleń środowiskowych, po czyjej stronie Zamawiającego czy Wykonawcy jest uzyskanie ewentualnych zezwoleń związanych z wycinką drzew?Odpowiedź: Zamawiający posiada zezwolenie na wycinkę drzew.
Pytanie 11: Prosimy o informację gdzie należy złożyć wadium i w jakiej formie dołączyć je do oferty.
Odpowiedź: W przypadku wpłaty wadium na konto Zamawiającego kopię przelewu proszę załączyć do oferty. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniądz, kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty, a oryginał w oddzielnej kopercie włożyć wraz z ofertą do jednego opakowania.Pytanie 12: Prosimy o informację czy do oferty należy dołączyć kosztorys uproszczony.
Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu uproszczonego.
Z poważaniem
DYREKTOR
/-/ Julian Kutner
- Rysunek 1 - pobierz
- Rysunek 2 - pobierz
- Rysunek 3 - pobierz
- Rysunek 4 - pobierz
- Rysunek 5 - pobierz
Organizacja ruchu:
- Dokument 1 - pobierz
- Dokument 2 - pobierz
- Dokument 3 - pobierz
- Dokument 4 - pobierz
- Dokument 5 - pobierz
- Dokument 6 - pobierz
- Dokument 7 - pobierz
- Dokument 8 - pobierz
- Dokument 9 - pobierz
Plan wyrębu drzew:
- Dokument 1 - pobierz
- Dokument 2 - pobierz
- Dokument 3 - pobierz
- Dokument 4 - pobierz
- Dokument 5 - pobierz
- Dokument 6 - pobierz
- Dokument 7 - pobierz
- Dokument 8 - pobierz
- Dokument 9 - pobierz
- Dokument 10 - pobierz
Przekroje drogi:
- Dokument 1 - pobierz
- Dokument 2 - pobierz
- Dokument 3 - pobierz
- Dokument 4 - pobierz
- Dokument 5 - pobierz
- Dokument 6 - pobierz
- Dokument 7 - pobierz
- Dokument 8 - pobierz
- Dokument 9 - pobierz
- Dokument 10 - pobierz
- Dokument 11 - pobierz
- Dokument 12 - pobierz
- Dokument 13 - pobierz
- Dokument 14 - pobierz
- Dokument 15 - pobierz
- Dokument 16 - pobierz
- Dokument 17 - pobierz
- Dokument 18 - pobierz
- Dokument 19 - pobierz
- Dokument 20 - pobierz
- Dokument 21 - pobierz
- Dokument 22 - pobierz
Obmiar robót - pobierz
_______________________________________________________________________________________
ZDP.222.4.2014
Pułtusk, dn. 23.06.2014r.
Do: Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907, ze zm.) Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:§10 ust. 19 SIWZ otrzymuje brzmienie: „19. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętych opakowaniach (kopertach), uniemożliwiających przypadkowe otwarcie i zapoznanie się z jej treścią przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zamieści ofertę w zamkniętej kopercie, tj.: opakowanie powinno zostać opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz nazwą Zamawiającego wraz z adresem, nazwą Wykonawcy wraz z adresem i numerem telefonu (może być pieczęć). Nie otwierać przed 30.06.2014 roku, godz. 10:30.”
§11 ust. 2 SIWZ otrzymuje brzmienie: „Terminem składania ofert jest dzień 30.06.2014r. Godzina 10:00.”
§11 ust. 4 SIWZ otrzymuje brzmienie: „Terminem otwarcia ofert jest dzień 30.06.2014r. Godzina 10:30.”
Zawiadomienie o dokonaniu zmian treści ogłoszenia
Ponadto działając na podstawie art. 38 ust. 4a pkt 1 cyt ustawy Zamawiający zawiadamia o dokonaniu zmian treści ogłoszenia jn:
Numer
ogłoszenia: 133855 - 2014; data zamieszczenia:
23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 124555 - 2014 data 10.06.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Powiatowych, ul. 3-go Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6928577, fax. 023 6928577.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 25.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
W ogłoszeniu powinno być: 30.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Z
poważaniem
DYREKTOR
/-/ Julian Kutner
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kutner Julian
- Data udostępnienia w BIP: 2014-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Kutner Julian
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-23 13:54:47
- Liczba odsłon: 6781
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: