Wersja archiwalna 2012-04-02 21:53:26
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk: Świadczenie usługi w zakresie zarządzania projektem systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Numer ogłoszenia: 102812 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6925483, faks 6920099.
· Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie zarządzania projektem systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie.Nie dopuszcza się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, we wszystkie dni tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych, a także konieczne będzie przeprowadzanie wizytacji szkoleń w miejscowościach, w których będą odbywały się szkolenia, w dni robocze, soboty oraz niedziele.Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla: - zadania 1 należy rozumieć min. dwie usługi polegające na kierowaniu realizacją projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w sektorze pomocy społecznej, każdą o wartości co najmniej 300.000,00 zł, w tym co najmniej jeden projekt musi być projektem systemowym, - zadania 2 należy rozumieć min. jedną usługę polegającą na udziale w zarządzaniu przynajmniej jednym projektem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w sektorze pomocy społecznej o wartości co najmniej 300.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki potencjału technicznego.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu: - zadania 1 wykażą się: wykształceniem z zakresu organizacji pomocy społecznej (kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty), uczestnictwem w kursach/ szkoleniach z zakresu funduszy unijnych (kopie ukończenia, należy dołączyć do oferty) oraz min. 2- letnim doświadczeniem w pracy w pomocy społecznej, - zadania 2 wykażą się uczestnictwem w kursach/ szkoleniach z zakresu funduszy unijnych (kopie ukończenia, należy dołączyć do oferty). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenia dotyczącego pracy w Biurze Projektu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z usługą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. 3 Maja 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, ul. 3 Maja 20, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projek systemowy pt.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.2. rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora projektu.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje koordynowanie całości prac związanych z realizacją ww. projektu zgodnie z budżetem projektu, harmonogramem projektu, celami i wskaźnikami w nim określonymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)zarządzanie przedsięwzięciami w ramach projektu na wszystkich jego etapach, 2) koordynowanie realizacji zadań, wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 3) nadzór nad poprawnością realizacji zadań wynikającą z POKL, w tym budżetem i harmonogramem, 4) kontrola jakości zadań pod kątem założonych wskaźników, 5) koordynacja prac zespołu projektowego, 6) nadzór nad przygotowaniem dokumentacji formalnej projektu oraz nad jej archiwizacją zgodnie z wymogami POKL, 7) nadzór nad sprawami organizacyjno-merytorycznymi dotyczącymi realizacji projektu, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, umową o dofinansowanie oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS, 8) bieżące kontakty z Instytucją Pośredniczącą w zakresie realizowanego projektu, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, 9) prowadzenie rejestru zamówień publicznych w projekcie, 10) nadzór nad prawidłową realizacją zamówień publicznych, gromadzeniem i przechowywaniem dokumentacji z przeprowadzonych postępowań, 11) współpraca z księgową projektu, a także osobą odpowiedzialną za obsługę prawną projektu oraz informatykiem, 12) przygotowanie harmonogramu zamówień publicznych w projekcie, 13) obecność podczas kontroli projektu, 14) nadzorowanie przebiegu zajęć i realizacji ich harmonogramu, 15) nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć, 16) wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej POKL, 17 ) sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych, 18) kontrola wydatkowania środków, 19) kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu, 20) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 21) prowadzenie monitoringu nad oferowanymi formami wsparcia dla uczestników; 22)sporządzenie wspólnie z zespołem projektowym ewaluacji końcowej projektu na koniec każdego roku; Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpraca z koordynatorem projektu. 2) Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu. 3) Organizacja szkoleń/kursów wynikających z wniosku i harmonogramu projektu. 4) Współpraca z Wykonawcami kursów/szkoleń w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń, w tym nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń/kursów. 5) Monitorowanie szkoleń/kursów. 6) Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grupy docelowej (formularz zgłoszenia, ankieta wstępna). 7) Organizacja i koordynacja promocji projektu. 8) Organizacja działań o charakterze środowiskowym. 9) Aktualizacja danych na temat projektu celem zamieszczenia ich na stronie internetowej. 10) Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu w oparciu o obowiązujące zapisy. 11) Dokonywanie systematycznej kontroli efektów oraz badanie wskaźników. 12) Sporządzanie załącznika nr 2 do wniosku o płatność. 13) Prowadzenie bieżącej statystyki projektu . 14) Tworzenie bazy uczestników projektu - PEFS. 15) Sporządzanie ewaluacji projektu we współpracy z koordynatorem projektu; Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Dyrektor
/-/ Beata Jóźwiak
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 2012-04-02
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-02 21:53:26
- Liczba odsłon: 726
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: