Wersja archiwalna 2011-09-16 08:28:15

 

ZS EFS 0782.1.1.2011

 

Pułtusk, dn 13.09.2011 r.

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY: Zespół Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku

ul.Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk

tel./fax (0-23) 692 22 42

www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: anna_kmiolek@op.pl

NIP 568-12-39-287

REGON: 130144563

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 13.09.2011 r. Nr 286146 - 2011)

  • Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl

  • Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk.

  1. Przedmiot zamówienia: "Organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych” dla uczestników projektu "Profesjonalny pracownik gastronomii”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  2. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatowych zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Zadanie 1: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów psychologicznych

Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych na działalność gospodarczą

Zadanie 3: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów – gastronomia wczoraj i dziś

Zadanie 4: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów – nowoczesne techniki kulinarne

Zadanie 5: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów – caterin house – organizacja przyjęć w domu

  1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

  3. Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Anna Kmiołek tel.(23) 692 40 22, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).

  1. Termin wykonania usługi: Zadanie 1 -max. do 30.04.2012 r. , Zadanie 2 -max. do 31.12.2011 r. , Zadanie 3 -max. do 31.07.2012 r., Zadanie 4 -max. do 31.12.2012 r. , Zadanie 5 -max. do 31.12.2012 r.

  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  2. posiadania wiedzy i doświadczenia,

  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ.

  2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2.

  4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 4. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty CV osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (W ofercie złożonej na więcej niż jedno zadanie zakazuje się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę). Osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zadania 4 powinny posiadać wykształcenie gastronomiczne (kopie świadectw, dyplomów, certyfikatów należy dołączyć do oferty) oraz min. 2 lata doświadczenia w pracy zawodowej na stanowisku szefa kuchni lub min. 5 lat doświadczenia w pracy zawodowej na stanowisku kucharza .

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty "Program warsztatów" - załącznik nr 5 do SIWZ.

  1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

  2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 20.

  3. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.

  4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

  5. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  6. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

  7. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  8. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

  9. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

  10. Terminem składania ofert jest dzień 21.09.2011r., godzina 10:00.

  11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zadanie 1 – 5: Kryterium: cena – waga 100%.

  12. Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium.

  13. Termin związania ofertą – 30 dni.

  14. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk – biuro projektu (pn. – pt. godz. 8 – 14).

  15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

  18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Dyrektor

/-/ Dorota Orłowska

__________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

____________________________________________________________________________________________________

Nr sprawy: ZS EFS 0782.1.1.2011


Pułtusk, 16.09.2011 r.


Uczestnicy postępowania przetargowego


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na organizację i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych


Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie 1: Jestem zainteresowana poprowadzeniem warsztatów psychologicznych. Potrzebuję więcej informacji na temat tych zajęć. Jak rozumiem są to warsztaty dla uczniów - w jakim są oni wieku?

Odpowiedź: Uczestnikami projektu są uczniowie klas III I IV technikum w wieku 17-20 lat. Celem zajęć jest podniesienie wiary w swoje możliwości, głównie chodzi o możliwości pracy, prowadzenia własnej działalności, uwierzenia w swoje umiejętności oraz to że są w stanie sami otworzyć własną działalność gospodarczą lub uda im się znaleźć atrakcyjną dla siebie pracę.

Pytanie 2: Kiedy realnie mogłyby się odbywać zajęcia czy np. w soboty od 8 do 13 tej pierwsza grupa a od 13 do 18 tej druga grupa?

Odpowiedź: Zajęcia będą dostosowane do planu lekcji uczniów tak jak im będzie pasowało lub w soboty od 9-13, nie przewiduje się zajęć dwóch grup jednocześnie, jedna skończy to zacznie następna.

Pytanie 3: Ofertę należy złożyć do 21 września czy mogę uczynić to drogą mailową?

Odpowiedź: Zamawiający wymaga, aby oferta został złożoną w formie papierowej w sekretariacie ZS im. B. Prusa w Pułtusku.

DYREKTOR

/-/ Dorots Orłowska

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10453366]

przewiń do góry