Wersja archiwalna 2011-06-20 16:22:45
Nr sprawy: WRP-NK.042.04.01.12.2011
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk
tel. (23) 692 12 66
fax. (23) 692 52 77
www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
e-mail: projekt611.biuro@gmail.com
NIP 568-14-17-174
REGON: 130377729
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 16.06.2011 r. Nr - 160722-2011)
- Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl
- Miejsce publicznie
dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5,
ul. Nowy Rynek 3 (Biuro Projektu „Nowe
kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”), 06-100 Pułtusk.
- Przedmiot
zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu „operator koparko –
ładowarki kl. III”,
dla uczestników projektu pn. „Nowe kwalifikacje
perspektywą na lepsze jutro” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie
6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w
regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na
regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
- Zamówienie
obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu oraz zapewnienie materiałów
dydaktycznych, zakwaterowania wraz z wyżywieniem oraz ubezpieczenia
NW.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. - Nie dopuszcza się
składanie ofert częściowych.
- Nie dopuszcza się
składania ofert wariantowych.
- W postępowaniu o
udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010
r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) oraz spełniający warunki określone w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny
spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
- Dodatkowe
informacje:
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Karolina Franczuk, tel.(23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00)
sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agata Łojek, tel. (23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00) - Termin
wykonania usługi: do 31.08.2011 r.
- O
udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Wykonawca zobowiązany jest do
wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego:
1) „Oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 4 do SIWZ,
3) „Programu kursu” – załącznik nr 6 do SIWZ.
- Każdy z Wykonawców zobowiązany jest
do złożenia:
1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
2) zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
- W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający
żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ).
- W celu wykazania spełniania przez
Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający
żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu „operator koparko – ładowarki kl. III” dla minimum 10 osób.
2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie:
a) prowadzenia zajęć teoretycznych – wykażą się: wykształceniem wyższym zgodnym z zakresem prowadzonych zajęć (kopia dyplomu, należy załączyć do oferty), co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy zawodowej związanej z zakresem prowadzonych zajęć (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument), przygotowaniem pedagogicznym (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument);
b) prowadzenia zajęć praktycznych – wykażą się: wykształceniem minimum średnim (kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty), co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy zawodowej związanej z zakresem prowadzonych zajęć (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument), przygotowaniem pedagogicznym (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument).
- Jeżeli Wykonawca, wykazując
spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na
zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy
p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający
żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wymienionych w §6 ust. 11.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,
o którym mowa w ust. 11 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby
lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ust. 14 stosuje się
odpowiednio.
- W przypadku wątpliwości co do treści
dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie
niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
- W przypadku składania ofert przez
podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia
zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 23.
- Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie
należności w ciągu minimum 30 dni
od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się
o udzielenie zamówienia
- W przypadku udziału w postępowaniu
wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- W przypadku udziału w postępowaniu
wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego
spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4.
Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
- Każdy z Wykonawców zobowiązany jest
do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu.
- Okoliczności uzasadniające
wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.
zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
- Miejscem składania ofert jest:
siedziba Zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, sekretariat.
- Terminem składania ofert jest dzień 27.06.2011r., godzina 10:00.
- Kryteria oceny ofert i ich
znaczenie: Kryterium cena – waga 100 %
- Zamawiający
odstępuje od żądania wniesienia wadium.
- Termin związania ofertą – 30 dni.
- Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Nowy
Rynek 3, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt.
godz. 16:00 – 18:00).
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje
zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - siwz_kurs_kl.pdf
- Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - siwz_kl-zmiana.pdf
- Załącznik nr 1 - zal_1_kurs_kl.pdf
- Załącznik nr 2 - zal_2_kurs_kl.pdf
- Załącznik nr 3 - zal_3_kurs_kl.pdf
- Załącznik nr 4 - zal_4_kurs_kl.pdf
- Załącznik nr 5 - zal_5_kurs_kl.pdf
- Załącznik nr 6 - zal_6_kurs_kl.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamiński Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2011-06-20
- Informacja zaktualizowana przez: Kamiński Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-20 16:22:45
- Liczba odsłon: 1286
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: