Wersja archiwalna 2011-05-05 10:32:12
Nr sprawy: ZSG/202/01/11 Pułtusk, dn.05.05.2011 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Zespół Szkół im. B. Prusa
ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk
tel./fax (23) 692 22 44
e-mail: zsbprus@wp.pl
NIP 568-12-39-287
REGON: 130 144 563
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 05.05.2011 r. Nr 79493 -2011)
- Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl
Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk.
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachu skrzydła oficyny i częściowy remont dachu skrzydła części frontowej budynku Zespołu Szkół im. B Prusa przy ul. M. Konopnickiej 9 w Pułtusku
1.1. Obiekt będący przedmiotem remontu wpisany jest na listę obiektów zabytkowych pod numerem rejestru A – 147 (decyzja WKZ z dnia 12.04.1962r., budynek został wzniesiony w 1732r., przebudowany w XIX w. Jest to budynek murowany , piętrowy , składający z dwóch połączonych ze sobą części. Każda z nich posiada osobną konstrukcje dachu. Dach w części frontowej (częściowo użytkowany ) tj. od ul. M. Konopnickiej . kryty dachówką karpiówką , natomiast dach skrzydła oficyny (częściowo widoczny od strony ul. M. Konopnickiej ) przykryty blachą nad poddaszem nieużytkowym.
1.2. Zakres robót dot. zamierzenia budowlanego:
1.2.1. Skrzydła oficyny obejmuje:
· rozebranie istniejącego poszycia z blachy, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
· naprawa i wymiana zniszczonych fragmentów więźby dachowej wraz z ich impregnacją,
· naprawa kominów, murów ogniowych oraz ław kominiarskich,
· wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki układane w koronkę w kolorze czerwonym, obróbek blacharskich, rynien rur spustowych,
· Uzupełnienie fragmentów gzymsu pod rynnowego oraz skucie tynku na całej długości gzymsu i założenie nowego
1.2.2. Częściowy remont skrzydła części frontowej obejmuje:
· Przemurowanie kominów w miejscach istniejących pęknięć wraz z tynkowaniem i wykonaniem czapek betonowych,
· Rozebranie i wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych , okapów , kołnierzy, gzymsów dachu (w tym lukarn) z blachy nie nadającej się do użytku,
· Rozebranie i wymiana rynien,
· Wymiana 4 wyłazów dachowych,
· Wymiana części pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie w ilości 20% powierzchni pokrycia dachu części frontowej w tym uszczelnienie przeciekających miejsc,
· Uzupełnienie fragmentów gzymsu pod rynnowego oraz skucie tynku na całej długości gzymsu i założenie nowego.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji budynku przed przystąpieniem do przygotowania
oferty w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wizja zostanie dokonana na koszt własny
Wykonawcy.
1.3 Dostępność dokumentacji projektowej
· Dokumentacja projektowa kompletna w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego u p. Zdzisława Wrzeszcz w godzinach od 9.00 do 14.00 – załącznik nr 1 do SIWZ
· Zamawiający może wypożyczyć komplet dokumentacji projektowej w celu powielenia przez wykonawców za kaucją w wysokości 2000,00 zł na okres 3 dni . Utrata lub zniszczenie choćby części dokumentacji pozbawi pożyczającego wniesionej kaucji.
2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
6. Dodatkowe informacje:
W sprawach merytorycznych i formalnych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Zdzisław Wrzeszcz, tel.(23) 692 22 44, 600 965780, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)
e-mail: zsbprus@wp.pl
7. Rozpoczęcie przedmiotu zamówienia: 27.06.2011r.,
Zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia: wymagany do 12.08.2011r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”; - ,,Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 3 do Oferty, - „Wykaz wykonanych robót” - załącznik nr 4 do Oferty.
10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Oferty, - oświadczenia zgodnego z z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Oferty, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi część II SIWZ Oferty.
11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2,
2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p.
3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
4. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) wykazu wykonania min. 1 roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć robotę budowlaną, każdą o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dachu
2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności, informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Osoba wskazana na: - kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej określonej w § 8. rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579)., / kopie uprawień należy dołączyć do oferty/,
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 350 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie.
13. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., polega na zdolności finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. , wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 12 pkt 3, dotyczącej tych podmiotów.
14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11: pkt 2 – 4 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
15. Dokumenty o których mowa w ust. 14 pkt 1) i 3), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 14 pkt. 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Co do terminów ich wystawienia stosuje się zasady opisane powyżej.
16. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
17. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
18. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.
19. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 12 pkt. 1 i 2. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
20. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
21. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku, ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk. - sekretariat
22. Terminem składania ofert jest dzień 26.05.2011r., godzina 10:00.
23. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium cena – waga 100 %
24. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9000,00 zł.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
25. Termin związania ofertą – 30 dni.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 9 – 14).
26. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
27. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
28. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
29. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
Dyrektor Zespołu Szkół im. B. Prusa
Dorota Orłowska
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia - pobierz
- skrzydło frontowe - przedmiary - pobierz
- skrzydło oficyny - przedmiary - pobierz
- projekt wymiany pokrycia dachu skrzydła części oficyny i części frontowej - część opisowa - pobierz
- projekt budowlany - opis konstrukcji - pobierz
- elewacja frontowa - inwentaryzacja - pobierz
- elewacja frontowa - projekt - pobierz
- rzut I piętra - inwentaryzacja - pobierz
- rzut poddasza - inwentaryzacja - pobierz
- rzut więżby dachowej - schemat konstrukcji - pobierz
- przekrój B-B - elewacja póln. wschodn. - projekt - pobierz
- przekrój B-B elewacja póln. wschodn. - inwentaryzacja- pobierz
- przekrój A-A - elewacja połudn. wschod.- projekt - pobierz
- przekrój A-A - elewacja połudn. wschod.- inwentaryzacja - pobierz
- przekroje wiązarów - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wrzeszcz Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-05
- Informacja zaktualizowana przez: Wrzeszcz Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-05 10:32:12
- Liczba odsłon: 1003
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: