Wersja archiwalna 2011-03-08 14:12:44
Tankowanie paliwa i
zakup materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu Zamawiającego na stacji
paliw Dostawcy (w Pułtusku)
w okresie od 01.04.2011r.- 31.03.2014r
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3
Maja 20, 06-100 Pułtusk tel. 23 692 85 77
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tankowanie paliwa i zakup materiałów
eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Dostawcy
(w Pułtusku) w okresie od 01.04.2011r.- 31.03.2014r
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. . Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Pułtusku na lata 2011 - 2014 w szacunkowych ilościach:
- etyliny bezołowiowej Pb 95 – 25.000 litrów;
- oleju napędowego – 76.000 litrów.
- oleju silnikowego LUX- 1.500 litrów
- oleju silnikowego lotos- 500 litrów
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w pkt 1, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
3. Benzyna bezołowiowa, olej napędowy i oleje silnikowe powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441) oraz odpowiednio Normy PN-EN 228 i PN-EN 590.
4. Dostawa polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy (znajdującej się w odległości do 6 km od siedziby Zamawiającego). Odbiór towarów odbywać się będzie bezgotówkowo i rejestrowany będzie na kartę paliwową/ listę zbiorczą zawierającą w szczególności: datę tankowania, rodzaj pobranego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, markę i nr rejestracyjny pojazdu/ markę urządzenia, nazwisko i potwierdzenie osoby pobierającej.
5. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie raz w tygodniu na podstawie wystawianych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1 do 7 dnia każdego miesiąca , od 8 do 15, od 16 do 23 i od 24 do ostatniego dnia miesiąca.
6. Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 20%
wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt
7 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0,
09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, CPV 09211100-2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży dokumenty:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą Prawo energetyczne. Zamawiający oceni spełnianie wszystkich warunków udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
- załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie wszystkich warunków
udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ na podstawie dokumentów załączonych
do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
- załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku
Wykonawcy zobowiązani są dysponować bądź będą dysponować w celu realizacji
zamówienia stacją paliw zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od
siedziby Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną. Zamawiający oceni
spełnianie wszystkich warunków udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ na
podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
- załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie wszystkich warunków
udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ na podstawie dokumentów załączonych
do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
- załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie wszystkich warunków
udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ na podstawie dokumentów załączonych
do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich
znaczenie:
1 - Cena - 50
2 - Upust - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zarząd Dróg Powiatowych w
Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.03.2011 godzina 10:00, miejsce:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20,
06-100 Pułtusk
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pułtusk, dn. 08.03.2011r.
Dyrektor
Kazimierz Strzyżewski
1.siwz_paliwo_2011-2014.pdf
2.ofertapaliwo_2011-2014.pdf
3.oswiadczenie_paliwo_2011-2014.pdf
4.wzor_umowy_paliwo_2011-2014.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2011-03-08
- Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-08 14:12:44
- Liczba odsłon: 1238
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: