Wersja archiwalna 2010-04-12 18:43:36
Numer ogłoszenia UZP: 81975 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. brak, tel. 023 6921266, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zamiennego wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego szpitala w Pułtusku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: opracowanie: 1) zamiennej dokumentacji projektowej uwzgledniającej: - izolatkę na Oddziale Dziecięcym w proponowanym przez Pana pomieszczeniu C-1/43, - szatni i pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla rodziców z oddziałów dziecięcych; zaproponowano wykorzystanie pomieszczeń A2-1/16 i A2-1/16a, - pomieszczenie na czasowy depozyt ubrań w pomieszczeniu po maszynowni dźwigowej w bloku A2, - wentylację mechaniczną w zmywalni endoskopowej w laboratorium - Budynek C, - pomieszczenie do przechowywania zwłok osób zmarłych w okresie pomiędzy stwierdzeniem zgonu a przewiezieniem do chłodni w pokoju A1-1/31 znajdującym się przy zespole eksportacji zwłok, 2) Części kosztowej obejmującej: - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie, 3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- arch. Krzysztof Żurkowski PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA im. arch. Krystyny Gutkowskiej, Al. Wojska Polskiego 27 lok. 36, 01-515 Warszawa, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49180,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 59780,00
-
Oferta z najniższą ceną: 59780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59780,00
-
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
-
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy przedmiotowej usługi, zakres usługi nie jest objęty zamówieniem podstawowym i nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia, jest niezbędne do prawidłowego wykanania i konieczne wskutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia a z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymaga poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-04-12
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-12 18:43:36
- Liczba odsłon: 618
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: