Wersja archiwalna 2010-02-17 12:37:40

 Pułtusk, 17 lutego 2010r.

Nr sprawy: WRP.3090-POKL-9.2-22/09/10

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO



ZAMAWIAJĄCY:


Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5

06-100 Pułtusk

www.powiatpultuski.pl , www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: wrp_ue@staroswopultusk.org.pl


NIP: 5681417174

REGON: 130377729


Miejsce ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia: 44994-2010

  • Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl

  • Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5,

06-100 Pułtusk.

Termin publikacji ogłoszenia o przetargu: 17.02.2010r.


Przedmiot zamówienia obejmuje: „Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z asertywności oraz warsztatów z aktywnego poszukiwania pracy”


Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  1. Dopuszcza się składanie ofert częściowych:


Zadanie Nr 1

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z asertywności dla 50 uczniów szkół zawodowych i techników prowadzonych przez Powiat Pułtuski w ramach projektu: „Wysoka jakość szkolnictwa zawodowego w powiecie pułtuskim” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Zadanie Nr 2

Organizacja i przeprowadzenia warsztatów z aktywnego poszukiwania pracy dla 40 osób, uczniów szkół zawodowych i techników prowadzonych przez Powiat Pułtuski w ramach projektu ”Wysoka jakość szkolnictwa zawodowego w powiecie pułtuskim” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

  1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

  3. Dodatkowe informacje:

Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:

Monika Wojtczak, tel.: (23) 692 53 21

Michał Zyskowski, tel.: (23) 692 53 21

  1. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30 marca 2010 roku.

  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia, oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

  1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:

a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ

b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p.

c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,

d) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 1 do formularza ofertowego),

e) oświadczenie w zakresie wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór (załącznik nr 2 do formularza ofertowego).

f) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do formularza ofertowego).

g) oświadczenie o zdolności ekonomicznej i finansowej (załącznik nr 4 do formularza ofertowego)

h) oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy (załącznik nr 5 do formularza ofertowego).

i) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 6 do formularza ofertowego).

j) wykaz osób (co najmniej trzech) którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (minimum rok) i wykształcenia (wymagane wykształcenie wyższe) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Wykaz kadry która będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 7 do formularza ofertowego).

k) program szkolenia (załącznik nr 8 do formularza ofertowego),

l) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

  1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Informacje dotyczące składania ofert wspólnych znajdują się w rozdziale IX, poz. 4 SIWZ.

  2. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ.

  3. Miejscem składania ofert jest siedziba zamawiającego: ul. Białowiejska 5 (Budynek A, I piętro – Sekretariat), 06-100 Pułtusk.

  4. Terminem składania ofert jest dzień 25.022010r. do godz. 11:00

  5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie:

Zadanie 1:

kryterium cena - waga 100 %

Zadanie 2:

kryterium cena - waga 100 %

  1. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

  2. Termin związania ofertą – 30 dni.

  3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej: www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5

Godziny urzędowania : 8.00-16.00 wtorek- piątek ; 9.00-17.00 poniedziałek

  1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  2. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  3. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

  4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

  5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w  ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.


STAROSTA

/-/ Andrzej Dolecki

____________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA

- Specyfikacja Istonych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz





Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-02-17
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-17 12:37:40
  • Liczba odsłon: 615
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10453278]

przewiń do góry