Wersja archiwalna 2009-11-06 12:34:21
Numer ogłoszenia: 379694 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.starostwopultus.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup dostawę oleju opałowego lekkiego na rok 2010 do kotłowni DPS Obryte.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego w roku 2010. Wymagane parametry a) gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 860 kg/m3 b) zawartość siarki nie większa niż 0,20% m/m c) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg d) temperatura zapłonu min. 56oC e) zawartość wody max 200 mg/kg f) oraz inne określone w powyższej normie W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1 l oleju opałowego lekkiego. Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie ceny oleju opałowego zamieszczonego na stronie internetowej producenta oleju opałowego, którego Wykonawca oferuje w dniu 13.11.2009r. Zamawiający dopuszcza przedstawienie cennika w formie wydruku ze strony internetowej producenta wraz ze wskazaniem daty wydruku adresu strony internetowej. Nie spełnienie powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r.: Nr 171, poz. 1058 i Nr 220, poz. 1420) tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. - Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone poniższe dokumenty dla każdego z nich): aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą wykaz co najmniej dwóch dostaw lub usług każda na co najmniej 100.000 litrów wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje). Wykaz należy przygotować wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do swych ofert następujące oświadczenia lub dokumenty: 8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 8.3. Oświadczenie z art. 22 ust.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Pzp. ( Załącznik Nr 2 do SIWZ). 8.4. Oświadczenie z art. 24 ust. O niewykluczeniu z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 8.5. Oświadczenie pełnomocnika (wymagane w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 8.6. Formularz ofertowy wzór (Załącznik Nr 1 do SIWZ) 8.7. Projekt umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 8.8. Wykaz wykonanych usług (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 8.9. Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu ( Załącznik Nr 7 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Obryte 188
07-215 Obryte
Administracja Blok H pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07-215 Obryte Administracja Sekretariat pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dokumenty do pobrania:
2. załącznik_nr_1_do_siwz_2009r.pdf
3. załącznik_nr_2_do_siwz_2009r.pdf
4. załącznik_nr_3_do_siwz_2009r.pdf
5. załącznik_nr_4_do_siwz_2009r..pdf
6. załącznik_nr_5_do_siwz_2009r..pdf
7. załącznik_nr_6_do_siwz_2009r..pdf
8. załącznik_nr_7_do_siwz_2009r..pdf
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Obrytem
mgr Jan Zalewski
W związku z wpłynięciem w dniu 05.11.2009r. do Zamawiającego zapytania Wykonawcy dot. Przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego dla
Domu Pomocy Społecznej w Obrytem odpowiadam co następuje:
Jaki dokument będzie podstawą do waloryzacji ceny jednostkowej w trakcie trwania umowy na dostawy oleju opałowego? Zamawiający w par. 2 "Umowy na dostawę oleju opałowego" określa warunki waloryzacji ceny jednostkowej w przypadkach zmiany ceny u producenta. Według zapisów w/w paragrafu do zmiany ceny oleju opałowego niezbędny będzie dokument potwierdzający cenę oleju opałowego u producenta oleju z dnia zamówienia. Do pełnej jasności zapisów SIWZ prosimy o doprecyzowanie , czy dokumentem koniecznym do zmiany ceny oleju opałowego bedzie wydruk ze strony internetowej producenta na dzień złożenia zamówienia.
Odpowiedź:
Podstawą do waloryzacji ceny jednostkowej w trakcie trwania umowy na dostawę oleju opałowego będzie wydruk ze strony internetowej producenta na dzień złożenia zamówienia tak jak opisano w pkt 2 SIWZ i pkt 15.1 SIWZ.
Domu Pomocy Społecznej
w Obrytem
Jan Zalewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2009-11-06
- Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-06 12:34:21
- Liczba odsłon: 1828
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: