Wersja archiwalna 2009-06-22 14:41:47
OR. 3421 – 7/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5
woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie robót budowlano – montażowych w Budynku B w budowanym szpitalu w Pułtusku.”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano – montażowych w Budynku B w budowanym szpitalu w Pułtusku.
Dane ogólne :
Dotychczas zrealizowano stan surowy zamknięty budynku B o powierzchni użytkowej 4200 m2 wraz z elementami komunikacji pionowej, pionami wentylacji grawitacyjnej z wyprowadzeniem ich ponad dach i obmurowaniem.
W pierwotnym projekcie w budynku B zaprojektowano następujące działy Szpitala:
-
administrację,
-
rejestr usług medycznych,
-
szatnie i jadalnie personelu,
-
poradnię internistyczna i dla kobiet,
-
terenowe centrum krwiodawstwa i transfuzjologi,
-
oddział i poradnię dziecięca z izba przyjęć,
-
część stacji Dializ (pozostała cześć w budynku A),
-
oddział położniczo-ginekologiczny,
-
oddział chirurgiczny.
Obecnie zachodzi potrzeba zagospodarowania tylko część parteru Budynku B z przeznaczeniem na sekcję techniczną , pomieszczenia na odpady medyczne oraz komunikacje z budynkiem K .
Z uwagi na powyższe przedmiot zamówienia obejmuje część parteru budynku B o powierzchni użytkowej 691,20 m2 w skład której wchodzą:
-
sekcja techniczna,
-
pomieszczenia na odpady medyczne .
I . Charakterystyka techniczna omawianego obiektu :
-Powierzchnia użytkowa 691,20 m2 w tym:
a) Sekcja Techniczna 635,68 m2
b) Pomieszczenia na odpady medyczne 55,52 m2
W skład pomieszczeń Sekcji Technicznej wchodzą :
-
magazyn ogólny, budowlany, sanitarny i elektryczny , na czystą i brudną bieliznę, na sprzęt medyczny,
-
warsztaty stolarski, elektryczny, instalacyjny,
-
pomieszczenie socjalne dla pracowników sekcji,
-
pomieszczenia sanitarne,
-
szatnie dla personelu sekcji,
-
archiwum,
-
składzik porządkowy.
W skład pomieszczeń na odpady medyczne wchodzą :
-
pomieszczenie mycia i suszenia wózków,
-
pomieszczenie suszenia wózków,
-
pomieszczenie wózków czystych,
-
magazyn odpadów medycznych.
II. Zakres robót obejmuje :
1.Roboty budowlano-montażowe w budynku B
-
roboty budowlane,
-
roboty sanitarne (wod-kan. , co, cw,cu i ct, wentylacja mechaniczna),
-
roboty elektryczne i słaboprądowe.
Zakres rzeczowy w/w robót określono w dokumentacji projektowej i kosztorysowej stanowiący załącznik do przedmiotu umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 10.09.2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
-
są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. prac polegających na budowie lub modernizacji kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w tym przynajmniej jednej dotyczącej budowy lub modernizacji obiektu szpitalnego, o wartości każdej roboty nie mniejszej niż wartość składanej oferty)
-
Dysponuje personelem kierowniczym odpowiedzialnym za realizację zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, spełniającym poniższe wymogi: Osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie muszą posiadać przynajmniej 5 letnie doświadczenie oraz wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w branżach:- budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej, - telekomunikacyjnej. Kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno budowlanej. Funkcję kierownika budowy można łączyć z kierownikiem robót budowlanych. Wszystkie te osoby muszą posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego wraz z aktualną polisą ubezpieczeniową OC.
-
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto.
-
Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły
„spełnia/nie spełnia”. Niespełnienie, chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy / odrzuceniem jego oferty.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w rozdziale V SIWZ.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Powiatu w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 r. godzina 09:00, miejsce: Zarząd Powiatu w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul Białowiejska 5, – Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 22.06.2009 r. pod numerem 203686 -2009.
Pułtusk, 22.06.2009 r.
STAROSTA
/-/ Andrzej Dolecki
__________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
A) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
B) Przedmiary robót:
- instlacja co - pobierz
- instalacja elektryczna - pobierz
- instalacja wentylacji - pobierz
- instalcja wod - kan - pobierz
- instalacja słaboprądowa - pobierz
- roboty budowlane - pobierz
C) Dokumentacja projektowa:
C.1. Architektura:
- balustrady - pobierz
- opis Blok B - pobierz
- rzut parteru Blok B - pobierz
- wejście główne - pobierz
- zestawienie stolarki - pobierz
C.2. CO:
- strona tytułowa - pobierz
- opis techniczny - pobierz
- oświadczenie do projektu - pobierz
- rys. nr 1 - pobierz
- rys. nr 2 - pobierz
- rys. nr 3 - pobierz
- wyniki obliczeń CO - pobierz
- wyniki obliczeń - pobierz
C.3. WOD - KAN:
- strona tytułowa - pobierz
- zawartość opracowania - pobierz
- rys. nr 1 - pobierz
- rys. nr 2 - pobierz
- rys. nr 3 - pobierz
C.4. Elektryka:
- strona tytułowa - pobierz
- opis - pobierz
- opis techniczny - pobierz
- widok - pobierz
- rys. tabl. ton - pobierz
- rys. tabl. tsn - pobierz
- rys. tabl. tsr - pobierz
- rys. nr 1 - pobierz
- rys. nr 2 - pobierz
- rys. nr 3 - pobierz
- rys. nr 4 - pobierz
- rys. nr 5 - pobierz
- rys. nr 6 - pobierz
- rys. nr 7 - pobierz
C.5. Instalacja Słaboprądowa
- strona tytułowa - pobierz
- opis techniczny - pobierz
- rys. nr 1 - pobierz
- rys. nr 2 - pobierz
- rys. nr 3 - pobierz
- rys. nr 4 - pobierz
- rys. nr 5 - pobierz
C.6. Wentylacja:
- strona tytułowa - pobierz
- opis techniczny - pobierz
- oświadczenie do projektu - pobierz
- rys. nr 1 - pobierz
D) Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2009-06-22
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-06-22 14:41:47
- Liczba odsłon: 627
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: