Wersja archiwalna 2009-04-23 11:47:47

 

OR. 3421 – 7/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5

woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa drogi Nr 4407W Jegiel – Porządzie – Obryte – Psary od km 19+000 do km 30+348,57”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi „Przebudowa drogi Nr 4407W Jegiel – Porządzie – Obryte – Psary od km 19+000 do km 30+348,57”:

a) odc. Gródek od km 19 +200 do km 20+900

  • skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową

  • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego

  • roboty wykończeniowe

b) odc. Obryte od km 24+517 do km 26+442 mb 1925

  • roboty przygotowawcze

  • wykonanie zatok autobusowych, chodników, zjazdów indywidualnych

  • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego

  • odwodnienie

  • roboty wykończeniowe

c) odc. Psary od km 28+100 do km 30+348,57 mb 2248,5

  • roboty przygotowawcze

  • wykonanie zatok autobusowych

  • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego

  • roboty wykończeniowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest rozdziale II SIWZ.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.08.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • Posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy): wytwórnię mas bitumicznych, układarkę mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym, walce stalowe – min. 2 szt., w tym przynajmniej jeden walec wibracyjny, inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia, laboratorium z oprzyrządowaniem umożliwiającym bieżącą kontrolę produkcji masy, jak i elementów robót podlegających kontroli laboratoryjnej.

  • Dysponuje personelem kierowniczym odpowiedzialnym za realizację zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, spełniającym poniższe wymogi: Osoba wskazana na kierownika budowy posiada: wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC, co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami drogowymi; Osoba wskazana na laboranta posiada: kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg, najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kontrolowaniu jakości robót drogowych .

  • W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie robót o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w rozdziale 29 SIWZ.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul Białowiejska 5, – Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 03.04.2009 r. pod numerem 58409 -2009.


Pułtusk, 03.04.2009 r.

w/z STAROSTY

WITOLD SARACYN

WICESTAROSTA

__________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz

- Kosztorysy Ofertowe:

a) odc. Obryte - pobierz

b) odc. Psary - pobierz

c) odc. Gródek - pobierz

- Przedmiary Robót:

a) odc. Obryte - pobierz

b) odc. Psary - pobierz

c) odc. Gródek - pobierz

- Opis techniczny - pobierz

- Rysunki:

a) Spis rysunków - pobierz

b) Orientacja Obryte - pobierz

c) Plan sytuacyjny - pobierz

d) Niweleta - pobierz

e) Przekroje - pobierz

f) Wyrównanie - pobierz

g) Roboty Ziemne - pobierz

h) Przepust 40 - pobierz

i) Przepust 60 - pobierz

j) Studzienka, zjazd - pobierz

k) Zjazd - pobierz

- Specyfikacje techniczne - pobierz

______________________________________________________________

Pułtusk, 23.04.2009 r.


OR. 3421 – 7/09


Zawiadomienie o dokonaniu zmian treści SIWZ


Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. 2007 nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zamawiający informuje, że wprowadza zmianę do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę drogi Nr 4407W Jegiel – Porządzie – Obryte – Psary od km 19+000 do km 30+348,57” prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego.

Zakres zmian dotyczy następującej treści SIWZ:

Punkt 4. ppkt 9) lit. c) załącznika nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy otrzymuje brzmienie:

“W przypadku uznania naszej oferty za najkorzystniejszą zobowiązujemy się udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego”.

Przy sporządzaniu oferty każdy z Wykonawców jest zobowiązany uwzględnić informację wynikającą z niniejszej zmiany SIWZ. Jednocześnie termin składania ofert pozostaje bez zmian.

w/z STAROSTY

mgr WITOLD SARACYN

WICESTAROSTA

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10453396]

przewiń do góry