Wersja archiwalna 2009-04-09 12:01:51
Obryte: Remont pokrycia dachu w Domu Pomocy Społecznej w
Obrytem.
Numer ogłoszenia: 73408 - 2009; data
zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont istniejącego pokrycia wraz z wyłożeniem ścian attyk i wykonaniem obróbek kominów z papy termozgrzewalnej oraz wymiana obróbki blacharskiej na ścianach ogniowych i attykach a także naprawą kominów. Powierzchnia dachu do remontu 2778 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.13.10-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) akceptują i spełniają określone w niniejszej specyfikacji, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 5.2 Warunki wymagane od oferentów oraz ocena ich spełnienia Lp Warunek wymagany od Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Rodzaj dokumentu wymaganego od Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku Opis oceny spełnienia warunku (wymagane jest) 1 2 3 4 1 Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie realizacji zamówienia. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają zamiast ww dokumentu, dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 6.11 SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wg zał. nr 3). Należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał w budynkach mieszkalnych: - co najmniej jedną robotę o zakresie rzeczowym zbliżonym do zamówienia tj. krycie dachu papą termozgrzewalną. Należy złożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wyszczególnionych w wykazie robót, zawierające zakres rzeczowy robót, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Zleceniodawcy 2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg zał. nr 4 Należy złożyć wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca: 1. Dysponuje przynajmniej jednym kierownikiem lub mistrzem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 2. Dysponuje co najmniej trzema pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Załączy - kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane, - dokument świadczący, o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty i uprawnienia będą dotyczyć osoby, która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia. 3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Polisa musi potwierdzać, że Wykonawca ( firma) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć polisę do wysokości 50 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku: - mniejszej wysokości polisy należy złożyć przyrzeczenie, że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 50 000 zł oraz powiększana każdorazowo do ww wysokości, gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy, - krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie, że Wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia wg zał. nr 7 4 Wykonawca spełnia pozostałe warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Oświadczenie złożone wg zał. nr 2 SIWZ 5 Wykonawca spełnia inne warunki określone w SIWZ Oferta wg zał. nr 1 wraz z dokumentami i oświadczeniami. Kosztorys ofertowy ( wg zał. nr 5). Złożyć ofertę zgodnie z treścią SIWZ. Załączyć do oferty. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły ,, spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5.3Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty ( według załączonego wzoru - załącznik nr 1 ) należy załączyć niżej wyszczególnione dokumenty lub oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 6.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wg zał. nr 3). 6.3Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( wg zał. nr 4 ). 6.4Dokument potwierdzający przygotowanie zawodowe osoby, która będzie kierować wykonywaniem zamówienia tj. kserokopia uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, dokument świadczący o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. 6.5Polisa 6.6Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania ( wg zał. nr 2 ). 6.7Kosztorys ofertowy ( wg zał. nr 5). 6.8Zgłoszenie rejestracyjne podatnika od towarów i usług i podatku akcyzowego oraz decyzję w sprawie nadania numeru identyfikacyjnego oraz Regon prosimy załączyć do oferty. 6.9Wymagania dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokument określony w pkt. 6.1 z zastrzeżeniem, że zamiast ww dokumentu składają dokument wystawiony w kraju, w którym maja siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1 zastępuję się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wówczas ważność dokumentu stosuje się odpowiednio. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. 6.10Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba,że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.11Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której
dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiatpultuski.pl.
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy
Społecznej Obryte 188 07-215 Obryte Administracja Blok H Pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07-215 Obryte Administracja Blok H Sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Obrytem
mgr Jan Zalewski
Załączniki do pobrania:
2. zalacznik_nr_1_23.03.2009.pdf
3. zalacznik_nr_2_23.03.2009.pdf
4. zalacznik_nr_3_23.03.2009.pdf
5. zalacznik_nr_4_23.03.2009.pdf
6. dps_obryte_-_remont_pokrycia_dachu_przedmiar.pdf
7. stwior_remont_pokrycia_dachowego.pdf
8. zalacznik_nr_6_23.03.2009.pdf
INFORMACJA
W związku z zapytaniem w postępowaniu przetargowym na remont pokrycia dachu w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem :
ZAPYTANIE
Przedmiar
robót przewiduje demontaż instalacji odgromowej ( poz. 1 i 2 )
natomiast brak jest wykonania nowej instalacji odgromowej. Natomiast
występują pozycje skręcanie prętów za pomocą złącz
krzyżowych oraz badania instalacji piorunochronnej ( poz. 25 i 26
). Kto i kiedy wykona nową instalację odgromową tak aby można
było ją poskręcać i dokonać badań? W przypadku gdyby
spoczywało to na Wykonawcy proszę
o uzupełnienie przedmiaru.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie przewiduje wykonania nowej instalacji odgromowej. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - pkt. 3 ,, rozpięcie oraz ponowne spięcie instalacji odgromowej” należy do Wykonawcy.
W przedmiarze robót w poz. 26 ujęto badania i pomiary instalacji piorunochronnej
(pierwszy pomiar).
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Obrytem
mgr Jan Zalewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2009-04-09
- Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-09 12:01:51
- Liczba odsłon: 1186
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: