Wersja archiwalna 2008-12-22 13:14:00

DPS-ZP/4/08

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIE –dostawy

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach

06 – 126 Gzy, Ołdaki 7,                           

woj. Mazowieckie, tel/fax. 023 691 30 17, 023 691 30 18

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka  samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2009”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest terminowa dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy  Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06 – 126 Gzy transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 07.00 do 11.00, dwa razy w tygodniu tj.:  poniedziałek i we czwartek, w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2009r. do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2009r. według asortymentu w ilościach określonych w załączonym Formularzu ofertowym, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w dalszej części zwanej SIWZ) lub innych produktów równoważnych w zakresie asortymentu określonego w formularzu ofertowym.

Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości,

Pakiet Nr 1

1)    Drób nieuszkodzony, pozbawiony resztek pierza

Pakiet Nr 2

1)    Mięso wołowe

2)    Wieprzowina – półtusze; młode sztuki

3)    Mięso wieprzowe

Pakiet Nr 3

1)    Wędliny – I gatunku

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  załączniku nr 1 do SIWZ.

Zakres dostaw obejmuje:

Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru.

Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie.

Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.

Wykonawca gwarantuje, że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie przedstawi stosowne zaświadczenie lekarza weterynarii.

Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu, średnio około 2 razy w tygodniu.

Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie telefoniczne lub faksem na rodzaj i ilość towaru niezbędnego dla Domu od upoważnionych pracowników Zamawiającego.

 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia

W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z rozwiązaniem równoważnym w zakresie jakości asortymentu.

 

II.1.4 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): : 15112000-6, 15131135-0, 15111000-9, 15113000-3, 15131130-5

II.1.5 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: czas trwania zamówienia: 05.01.2009r. do 04.01.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·       Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

1.                   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a)      są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

b)      posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

c)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki:

Termin płatności wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę i dostarczenia produktów mleczarskich.

e) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji.

f) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej.

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:

1. Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru,

2. Opis części przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 ,

3. Wycena Pakietu I, drobiu – załącznik nr 2,

4.Wycena Pakietu II mięso wołowe, wieprzowina półtusze, mięso wieprzowe
załącznik nr 3,

5. Wycena Pakietu III Wędliny – załącznik nr 4

6. Wzór oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. – załącznik nr 5,

7. Oświadczenie Wykonawcy i spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust, 1 – 2 u. p. z. p. sporządzone na podstawie wzoru – załącznik nr 6,

8. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u. p. z. p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru – załącznik nr 7,

9.Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy – załącznik nr 8,

10.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy – załącznik nr 9

11. Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u. p. z. p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 10,

12. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

13. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.

14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

15. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony,

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczne: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7,06 – 126 Gzy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskiwania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008r. godzina 8.30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7 (Budynek Administracji – Sekretariat), 06 – 126 Gzy.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.12.2008r.pod numerem 262034-2008.

 

Ołdaki,15.12.2008r.

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach

Marek Majewski

 DOKUMENTY DO POBRANIA:

- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - pobierz

- FORMULARZ OFERTOWY - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 1 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 2 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 3 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK nr 4 - pobierz

- ZAŁĄCZNI NR 5 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 6 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 7 -pobierz

- ZAŁĄCZNI NR 8 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 9 -pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 10 - pobierz

 

DPS-ZP/4/08                                                        Ołdaki, dnia  22.12.2008r.                            

UCZESTNICZĄCY

POSTĘPOWANIA PRZETAGOWEGO

 

Zawiadomienie o dokonaniu modyfikacji treści SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zamawiający informuje, że wprowadza zmiany do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa  mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej
w Ołdakach w roku 2009”
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Zakres modyfikacji dotyczy treści Załącznika nr 10 do formularza ofertowego otrzymuje brzmienie:

„ DOTYCZY: Dostawa  mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej
w Ołdakach w roku 2009”.

- ZAŁĄCZNIK NR 10 - pobierz

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10453139]

przewiń do góry