Wersja archiwalna 2008-10-29 12:41:30
Numer ogłoszenia: 289243 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń i sprzętu gastronomicznego dla bloku żywieniowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kocioł warzelny parowy 200l - szt 1 2. Zestaw kociołków przechylnych parowych (3x 30 l) - szt 1 3. Chłodnia 1400 l ze stali nierdzewnej- szt 2 4. Kuchnie elektryczna bez piekarnika - szt 1 5. Piekarnik elektryczny z termoobiegiem - szt 1 6. Zmywarka z funkcja wyparzania - szt 1 7. Mikser spiralny do wyrabiania ciast ciężkich - szt 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.16.20.00-2, 39.71.11.21-3, 39.71.31.00-4, 39.71.12.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień- poprzez udokumentowanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. udokumentują co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostaw zrealizowanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie; o rodzaju i wartości brutto co najmniej 40.000,00 każda. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy złożą: 3.1.Wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Wykaz zrealizowanych zamówień należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Każda dostawa musi opiewać na kwotę najmniej 40.000,00 brutto. 4.Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego. 4.1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.2. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ . 4.3.Wypełniony i podpisany Formularz Gwarancji i Serwisu z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4.4.Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 4.6.Deklaracja zgodności dla sprzętu i urządzeń gastronomicznych stanowiących przedmiot zamówienia i Atest sanitarny dopuszczający wyrób do kontaktu z żywnością. Dokumenty należy złożyć dla każdego sprzętu i urządzenia. 5.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 5.1. Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału i kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5.4. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, wykazy i załączniki, o których mowa w SIWZ. 5.5. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 5.6.Wykonawców zobowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - Załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów. 6.Postanowienia dotyczące złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja spółki cywilne) 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.2. Jeżeli oferta ich zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.3.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. 6.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7.Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI. 1 p.pkt. 1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8.Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych 8.1. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 8.2. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art.86 ust.4 ustawy Pzp. 8.3. Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,tj. /Dz.U. z 2003r Nr 53, poz. 1503 z późn. zm) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Obryte 188
07-215 Obryte
pok. nr 2- administracja, blok H.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07-215 Obryte pok. nr 1 - sekretariat, blok H.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Obryte
mgr Jan Zalewski
Dokumenty do pobrania:
1.siwz_29.10.08.pdf
2. zalacznik_nr_1_29.10.08.pdf
3. zalacznik_nr_2_29.10.08.pdf
4. zalacznik_nr_3_29.10.08.pdf
5. zalacznik_nr_4_29.10.08.pdf
6. zalacznik_nr_5_29.10.08.pdf
7. zalacznik_nr_6_29.10.08.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2008-10-29
- Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-29 12:41:30
- Liczba odsłon: 604
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: