Wersja archiwalna 2008-10-16 17:24:11

 Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 200000 litrów wraz z transportem do kotłowni DPS Obryte.
Numer ogłoszenia: 267739 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 200000 litrów wraz z transportem do kotłowni DPS Obryte.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni DPS Obryte Dostawy odbywać się będą sukcesywnie od stycznia do grudnia 2009r. Ilość oraz częstotliwość dostaw uzależniona jest od potrzeb Zamawiającego jak również temperatury otoczenia. W sezonie grzewczym dostawy realizowane będą dwa razy w miesiącu w granicach od 10.000 do 15.000 litrów. Mierzenie dostarczonego oleju odbywać się będzie według wskazań licznika przepływowego, w który wyposażone są cysterny samochodu. Dostawa oleju odbywać się będzie w ciągu 48 godzin od telefonicznego zamówienia określonej partii oleju w godzinach od 8.00 do 15.00 w dni robocze. Dostarczony olej opałowy, będzie posiadać następujące właściwości ( parametry): 1.Gęstość przy temperaturze 15ºC max - 0,860 g/cm³ 2.Wartość opałowa min - 42,0 MJ/ kg 3.Temperatura zapłonu min - 56º C 4.Temperatura płynięcia min - 20º C 5.Zawartość siarki max - 0,2 % m/m 6.Zawartość wody max - 200 mg/kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. I Zamówienie może wykonać podmiot spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1i2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia,że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, złoży; I aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument nie może być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upłynięciem terminu składania ofert, II licencję lub koncesję na obrót paliwami ciekłymi, 1) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda ; a) złożenia wykazu co najmniej trzech wykonanych dostaw o sumarycznej wartości nie mniejszej niż 500000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowanioa o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowidających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia- z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania dostaw oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda złożenia: a) polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3) Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Pzp. Na potwierdzenie składa oświadczenie zgodne z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Obrytem administracja, pok nr.2 Obryte 188 07-215 Obryte.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Obrytem administracja ( SEKRETARIAT) pok nr.1 Obryte 188 07-215 Obryte.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
                         

                                                                                                    Dyrektor
                                                                                       Domu Pomocy Społecznej
                                                                                              mgr Jan Zalewski


Dokumenty do pobrania:

1.siwz_na_olej.pdf
2.zalacznik_nr_1__15.10.08.pdf
3.zalacznik_nr_2__15.10.08.pdf
3.zalacznik_nr_3_15.10.08.pdf
4.zalacznik_nr_4__15.10.08.pdf
5.zalacznik_nr_5__15.10.08.pdf
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10453385]

przewiń do góry