Wersja archiwalna 2008-09-30 17:12:02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5
woj. Mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, 692 59 92; fax. (0 23) 692 52 77
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie portierni oraz czerpni i wyrzutni terenowych na terenie budowanego Szpitala w Pułtusku”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonanie portierni oraz czerpni i wyrzutni terenowych na terenie budowanego szpitala w Pułtusku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 21 51 40-0;
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: termin wykonania: 05.12.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; 2.Dysponuje personelem kierowniczym odpowiedzialnym za realizację zamówienia, spełniającym poniższe wymogi:
- Osoba wskazana na kierownika budowy posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC, - Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada: wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie robót sanitarnych, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC; - Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada: wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie robót elektrycznych, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC; 3. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć budowę budynku o pow. użytkowej nie mniejszej niż 49,8 m2; 4. Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 400.000 PLN; 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wynikającej z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów z uwzględnieniem treści art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy PZP.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie w trybie art. 44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6) Wykaz personelu kierowniczego odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 7) Dokumenty stwierdzające, że wskazana kadra kierownicza odpowiedzialna za wykonanie zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC, 8) Wykaz zawierający wykonane przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. 9) Dokumenty potwierdzające, że wykonane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 10) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej – dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11) polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wynikającej z KRS lub z wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, ul Białowiejska 5, 06 – 100 Pułtusk – Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
IV.3.7) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 30.09.2008 r. pod numerem 242765-2008.
Starosta
Andrzej Dolecki
___________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
a) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
b) Przedmiary robót:
- budowlane - pobierz
- elektryka - pobierz
- wod - kan - pobierz
- czerpnie i wyrzutnie terenowe - pobierz
c) Projekt:
- czerpnie i wyrzutnie - pobierz
- architektura - pobierz
- elektryka - pobierz
- konstrukcja - czerpnie - pobierz
- konstrukcja - portiernia - pobierz
- wod - kan - pobierz
d) Specyfikacja techniczna - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2008-09-30
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-30 17:12:02
- Liczba odsłon: 618
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: