Wersja archiwalna 2008-06-12 10:32:38

 

SOSW/ZP/1/2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

im. Anny Karłowicz w Pułtusku

ul. Al. Tysiąclecia 12

06-100 Pułtusk

woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 03-75, fax. (0 23) 692 03-75

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi dojazdowej do SOSW w Pułtusku od ulicy Harcerskiej oraz wykonanie miejsc parkingowych przed budynkiem SOSW w Pułtusku”


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi dojazdowej do SOSW w Pułtusku od ulicy Harcerskiej oraz wykonanie miejsc parkingowych przed budynkiem SOSW w Pułtusku”

Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45111200-0; 45233120-6; 45233220-7; 45233222-1; 45232130-2

Zakres robót obejmuje:

a) Przebudowę drogi dojazdowej do SOSW w Pułtusku od ulicy Harcerskiej oraz wykonanie miejsc parkingowych przed budynkiem SOSW w Pułtusku”


  • Zerwanie starej nawierzchni chodników z płyt chodnikowych.

  • Położenie istniejącej nawierzchni drogi z płyt drogowych w celu zapewnienia odpowiednio wyprofilowanej powierzchni pod budowę drogi i parkingu.

  • Usunięcie karp i wysepek zielonych.

  • Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm , z wyznaczeniem miejsc postojowych kostką o wyróżniającym się kolorze.

  • Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na chodnikach. Kostki o gr. 8 i 6 cm musza byś wyłącznie produktem nowym i atestowanym.

  • Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na granicach droga-chodnik, droga –zieleń.

  • Oczyszczenie kanalizacji ( kanały i studnie)

  • Regulacja pionowa studni i wypustów ulicznych

  • Wykonanie wraz z połączeniem do istniejących studni wypustów ulicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót.

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z rozwiązaniem równoważnym w zakresie przedmiotu zamówienia z zachowaniem norm, parametrów i standardów.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): (CPV 45111200-0; 45233120-6; 45233220-7; 45233222-1; 45232130-2

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: termin wykonania:

Od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2008 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  2. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki:

a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie, który zaproponuje rozwiązania równoważne w zakresie przedmiotu zamówienia, czyli rozwiązania o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, niezawodności działania – musi to wykazać.

b) Wykonawca, który zaproponuje rozwiązania równoważne zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót montażowych opracować i przekazać Zamawiającemu dokumentację projektowo – wykonawczą drogi dojazdowej do SOSW w Pułtusku od ulicy Harcerskiej oraz wykonanie miejsc parkingowych przed budynkiem SOSW w Pułtusku” . Projekt musi być potwierdzony przez uprawnionego Rzeczoznawcę za zgodność z przepisami ochrony przeciwpożarowej i środowiska oraz posiadać oświadczenie projektanta za zgodność z polskimi normami.

c) W okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzi dokumentami Zamawiających, że wykonał ją z należytą starannością.

d) Termin płatności wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę.

e) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji.

f) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą załączniki, Oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej.

g) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Ci Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej 2 letniej gwarancji.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru – załącznik nr 1,

  2. oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. – załącznik nr 2,

  3. Oświadczenie Wykonawcy i spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust, 1 – 2 u. p. z. p. sporządzone na podstawie wzoru – załącznik nr 3,

  4. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u. p. z. p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru – załącznik nr 4,

  5. Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy – załącznik nr 5,

  6. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy – załącznik nr 6,

  7. oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – załącznik nr 7,

  8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 8),

  9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 9.

  10. oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u. p. z. p., o nie ujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 10,

  11. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  12. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowanych.

  13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

  14. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).

  15. Wstępny harmonogram rzeczowo – finansowy dla każdego etapu zadania, uwzględniający daty i wartości robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Anny Karłowicz w Pułtusku, ul. Al. Tysiąclecia 12, 06-100 Pułtusk z dopiskiem „Przebudowa drogi dojazdowej do SOSW w Pułtusku od ulicy Harcerskiej oraz wykonanie miejsc parkingowych przed budynkiem SOSW w Pułtusku” .

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:.

Do dnia 08.07.2008r. do godz. 10.00 w siedzibie SOSW w Pułtusku

Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Anny Karłowicz w Pułtusku, ul. Al. Tysiąclecia 12, 06-100 Pułtusk z dopiskiem „Przebudowa drogi dojazdowej do SOSW w Pułtusku od ulicy Harcerskiej oraz wykonanie miejsc parkingowych przed budynkiem SOSW w Pułtusku” – sekretariat SOSW

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.06.2008 r. Pułtusk, o numerze 127093 - 2008

12.06.2008 r.

Dyrektor SOSW

w Pułtusku

Aldona Iniarska

_______________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- załącznik nr 1 - pobierz

- załącznik nr 2 - pobierz

- załącznik nr 3 - pobierz

- załącznik nr 4- pobierz

- załącznik nr 5 - pobierz

- załącznik nr 6 - pobierz

- załącznik nr 7 - pobierz

- załącznik nr 8 - pobierz

- załącznik nr 9 - pobierz

- załącznik nr 10 - pobierz

- strona tytulowa - kosztorys ofertowy - pobierz

- kosztorys ofertowy - pobierz

- specyfikacje techniczne - pobierz

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-06-12
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-12 10:32:38
  • Liczba odsłon: 636
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10453366]

przewiń do góry