Wersja archiwalna 2008-02-15 14:36:36
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ZDP/01/02/08
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
06 – 100 Pułtusk ul. 3 Maja 20
woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 85 77, fax. (0 23) 692 85 77
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: “Tankowanie paliwa i zakup materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Dostawcy (w Pułtusku) w okresie 01.04.2008r.- 31.03.2011r.”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest tankowanie pojazdów i sprzętu oraz zakup materiałów eksploatacyjnych na stacji paliw Dostawcy (w Pułtusku). Zamawiający zamierza kupić benzynę bezołowiową, olej napędowy i olej silnikowy. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DzU Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.), jak i określone przez Polską Normę PN – EN 228:2005. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy zakupi benzynę bezołowiową Pb 95 – 21 354L, olej napędowy ON- 68 538 L, olej silnikowy LUX – 1 300 L i olej silnikowy LOTOS- 350L.
W przypadku zmniejszenia nakładów na utrzymanie dróg powiatowych wartość zamówienia może być niewykorzystana w ilości 20-30%.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2, 23.12.31.00-6
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: termin wykonania: 31.03.2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
 
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 - posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki:
- Posiadają stację sprzedaży paliw w odległości do 6 km (mierząc wzdłuż ciągów komunikacyjnych) od bazy Zamawiającego tj. 06-100 Pułtusk, ul. Tysiąclecia
 - Termin płatności - wymagany minimum 14 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę.
 - Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji
 - Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami “Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej.
 
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty:
- Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1.
 - Wzór oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. – załącznik nr 2.
 - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3.
 - Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału
w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 4. - oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 5
 - Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 6
 - Wzór oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – załącznik nr 7
 - Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u.p.z.p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – załącznik nr 8
 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 - Koncesja wymagana zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej.
 - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
 - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
 - W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – Pełnomocnictwo(a).
 - polisa potwierdzająca iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiatpultuski.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul. 3 Maja 20.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul 3 Maja 20,
06 – 100 Pułtusk - Dział Techniczny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2008 r. pod numerem 31573-2008
Pułtusk, 15.02.2008 r. Dyrektor
Kazimierz Strzyżewski
Załączniki:
7.zalacznik_6-_projekt_umowy_paliwo_zdp.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
 - Data udostępnienia w BIP: 2008-02-15
 - Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
 - Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-15 14:36:36
 - Liczba odsłon: 1235
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: