Wersja archiwalna 2006-09-14 11:05:53
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: OR.3421-22/06
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5
Tel.: (0–23) 692 – 12 – 66, 692 59 92, Fax. : (0 – 23) 692 – 52 – 77
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) Sprawy techniczne:
-
Zygmunt Niesłuchowski, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. 023 672 29 64
-
Arkadiusz Kępczyński, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. 023 672 30 44
2) Sprawy formalne:
-
Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. 023 692 59 92
-
Anna Biedrzycka, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. 023 672 39 15
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
4. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala w Pułtusku”
-
Informacje ogólne: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala w Pułtusku”.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45215140-0
-
Zakres zamówienia :
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala w Pułtusku.
Budynek C jest częścią budowanego szpitala. Budynek trzykondygnacyjny z przestrzenią technologiczną w podziemiu. Obecny stan zaawansowania robót:
-
stan surowy zamknięty – osadzone okna,
-
ścianki działowe,
-
ocieplenie ścian styropianem z wklejeniem siatki.
Zakres rzeczowy robót do wykonania obejmuje:
-
Roboty budowlane:
-
ścianki działowe – adaptacja pomieszczeń,
-
tynki i oblicowania,
-
stolarka drzwiowa,
-
roboty ślusarskie,
-
malowanie,
-
elewacja z elementami zewnętrznymi,
-
podjazd karetek,
-
przystosowanie pomieszczeń dla tlenowni, stacji sprężarek i gazów medycznych.
-
-
Roboty sanitarne:
-
instalacja wod. – kan.,
-
instalacja c.o.
-
instalacja wentylacji mechanicznej
-
instalacja gazów medycznych
-
-
Roboty elektryczne:
-
instalacja oświetleniowa i siłowa,
-
instalacja teletechniczna i sygnalizacyjna,
-
instalacja odgromowa.
-
-
Dostosowanie szybów do montażu dźwigów:
-
osobowego Q 1000 kg
-
towarowego Q 300 kg
-
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
Wartość zamówienia: powyżej 60 tys. euro i poniżej progu ustalonego w art. 8 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Wymagany termin wykonania zamówienia : 30.09.2007r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
-
Dysponuje zapleczem technicznym w postaci specjalistycznego sprzętu, urządzeń technicznych, środków transportu - przeznaczone do wykonywania robót budowlanych w zakresie niniejszego zamówienia, w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia z należytą starannością,
-
W okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, posiadają przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 50 pracowników,
-
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
-
a) Osoba wskazana na kierownika budowy posiada:
-
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej;
-
- aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego
i ubezpieczenia OC; -
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w branży budowlanej
-
-
b) Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada:
-
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej;
-
- aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego
i ubezpieczenia OC; -
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi.
-
-
c) Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada:
-
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej;
-
- aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego
i ubezpieczenia OC; -
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi.
-
-
W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością.
Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 4.500 tys. zł., wykonane dla jednostek służby zdrowia, w budynkach o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2500 m2 ,
-
obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniosły co najmniej 15,0 mln. zł.
-
Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 2,0 mln. złotych,
-
Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
11. Wadium: 100.000 złotych; Formy wniesienia wadium opisano w ust. 11 cz. I SIWZ
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Sekretariacie w siedzibie Zamawiającego przy
ul Białowiejskiej 5 w Pułtusku
Termin składania ofert upływa w dniu 09.10.2006r. o godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10.2006r. o godz. 10 30 w sali narad w siedzibie Zamawiającego przy ul. Białowiejskiej 5 w Pułtusku,
13. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.bip.powiatpultuski.pl
W formie papierowej w cenie 200,00 zł. można odebrać w pokoju Nr 11 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Białowiejskiej 5 w Pułtusku (opłata w kasie), bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).
14. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
16. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
18. Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do: Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 07.09.2006 r.
Pułtusk, dn. 14. 09.2006r.
Tadeusz Nalewajk
Starosta Pułtuski
_____________________________________________
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i projektem umowy - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2006-09-14
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-14 11:05:53
- Liczba odsłon: 2446
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: