Wersja archiwalna 2006-07-24 19:01:44

Zarząd Powiatu w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na wykonanie zadania pt:

„PONOWNA GLEBOZNAWCZA KLASYFIKACJA GRUNTÓW ZMELIOROWANYCH CZĘŚCI OBRĘBU GROMIN, GMINY PUŁTUSK ORAZ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI W CELU AKTUALIZACJI CZĘŚCI OPISOWEJ I KARTOGRAFICZNEJ  EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW”.

1.      Nazwa i adres Zamawiającego :

Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 13037772900000

Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

2.      Dane ogólne o przedmiocie zamówienia :

        województwo: mazowieckie (14), 

        powiat: Pułtuski (1424),

       jednostka ewid.: Pułtusk (142404_5),

Nazwa i nr statystyczny obrębu

Powierzchnia opracowania w danym obrębie

Przewidywana liczba działek

Część obrębu Gromin  (142404_5.0007)

436 ha

141

Szczegółowy zakres prac i zasięg opracowania przedstawiono w wytycznych technicznych, będących załącznikami do SIWZ oraz  w operacie technicznym dotyczących obliczenia terenów konkurencyjnych (do wglądu w budynku „B” Starostwa Powiatowego w Pułtusku),

3.      Termin realizacji zamówienia:

       Całość prac od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2006 r. .

4.      Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych .

5.      Nie dopuszcza się ofert wariantowych.

6.      Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

7.      W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

8.      Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym w Pułtusku ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

Termin składania ofert upływa dnia  11 sierpnia 2006 roku o godz.1000.

9.       Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 sierpnia 2006 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój nr 14 o godz. 10.30.

10.   Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

11.  Uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:

     mgr inż. Kazimierz Król tel. (023) 692 0828 w godzinach 8.00-16.00 ,

     mgr inż. Krystyna Porębska tel. (023) 692 5135 w godzinach 8.00-16.00.

12.  Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl.     

     Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30 złotych, którą można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 wejście E na parterze w budynku A.

STAROSTA PUŁTUSKI

Tadeusz Nalewajk

 

DOKUMENTY DO POBRANIA :

SIWZ - pobierz

Załącznik nr 1 - Oferta - pobierz

Załącznik nr 2 - pobierz

Załącznik nr 3 - pobierz

Załącznik nr 4 - pobierz

Załącznik nr 5 - pobierz 

Załącznik nr 6 - pobierz

Załącznik nr 7 (wzor umowy)- pobierz

Załącznik nr 8 - pobierz

Załącznik nr 9 (wytyczne techniczne) - pobierz

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10453443]

przewiń do góry