Wersja archiwalna 2006-01-27 12:31:42

 

OR. 3421-7/06

Powiat Pułtuski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na ”Wykonanie zewnętrznych robót sanitarnych dla budowanego szpitalu w Pułtusku - etap I“

1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729

Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

e- mail: or@powiatpultuski.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie:

        1. sieci wodociągowej z rur PE:

  • Dz 160 – 227,5 mb;

  • Dz 110 – 14,5 mb,

  • Dz 90 – 30,0 mb

        1. kanalizacji sanitarnejz rur PCV:

  • Dz 250 – 167 mb,

  • Dz 200 – 123,5 mb,

  • Dz 160 – 159,5 mb

        1. kanalizacji deszczowej z rur PCV:

  • Dz 500 – 84 mb,

  • Dz 400 – 757 mb,

  • Dz 315 – 637,5 mb,

  • Dz 200 – 571 mb

  • Separator o poj. 10 m3


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

3.Wymagany termin realizacji zamówienia : od daty zawarcia umowy do dnia 31.07.2006 r.

  1. Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
    w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysiący złotych) może być wniesione
    w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)

  1. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w cenie 250,00 można odebrać:

w siedzibie Zamawiającego wejście A, piętro I , pokój nr 11 bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

a) sprawy formalne:

Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. (0-23) 692 59 92

Anna Biedrzycka, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. (0-23) 672 39 15

b) sprawy techniczne:

Jerzy Karpiej przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. (0-23) 672 29 64 lub 672 21 55

7. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

  1. obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniosły min. 3,0 mln. zł.

  2. posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1,0 mln. złotych,

  3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 1,0 mln. zł.

  4. osoba proponowana na kierownika budowy posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami,

  5. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej :

      1. dwie sieci wodociągowe, każda o dł. min. 0,3 km

      2. trzy sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, każda o długości nie mniejszej niż 1,0 km

        oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.

Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

Termin składania ofert upływa dnia 21.03.2006 roku o godz. 8 30.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.03.2006 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój
nr 14 (Sala Narad) o godz. 9.00.

10. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.

11. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

12. Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do:

  1. - Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 27.01.2006 r., godzina 12:05


Pułtusk, 27 stycznia 2006 r.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10453194]

przewiń do góry