Wersja archiwalna 2015-07-15 16:04:52
WRP.272.1.2015
'Pułtusk:
ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO -
PROMOCYJNYCH w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki
i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie
pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13:
Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, dofinansowanego ze
środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
Numer
ogłoszenia: 170974 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku , ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13: Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pt.Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13: Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. 2. Celem głównym projektu jest ochrona i wzmocnienie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. 3.Celem działań informacyjno-promocyjnych jest podniesienie świadomości mieszkańców powiatu pułtuskiego na temat zdrowia psychicznego i zaburzeń psychicznych, a także promocja Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Wszystkie materiały informacyjno - promocyjne muszą być wykonane i oznakowane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonywania przedmiotu zamówienia Regulacjami na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 - Załącznikiem 4 Wymogi dotyczące Informacji i Promocji oraz dokumentem: Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej, dostępnymi m.in. pod adresami: http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Documents/Wytyczn_Podrecznik_wizualizacji.pdf http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Wzory_materialow_info_promo/Strony/start.aspx http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Logotypy/Strony/start.aspx Wszystkie materiały powinny być opatrzone logotypami zgodnie z wytycznymi oraz wskazówkami Zamawiającego. Do Specyfikacji zostaje załączony Program promocji i profilaktyki i zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ w którym zawarte są informacje dotyczące realizowanego projektu. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający ustala czas gwarancji na 12 miesięcy od momentu końcowego odbioru usługi (dot. opisanego niżej zadania nr 1,2). W okresie gwarancyjnym Zamawiającemu przysługuje prawo do bezpłatnych napraw, objętych gwarancją. 6.Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów odpowiadających wymaganiom jakościowym. 7. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz dostawa następujących materiałów informacyjno - promocyjnych: Zadanie nr 1 - BANER - liczba sztuk - 1 Zadanie nr 2 - ROLL-UP- liczba sztuk - 20 Zadanie nr 3 - ULOTKI - liczba sztuk - 17.000 Zadanie nr 4 - KOSZULKI NA WF DLA DZIECI - ilość: 8000 sztuk, w tym: Ilość: rozmiar: JUNIOR: XS 110-116 cm - 1400 sztuk; S 122-128 cm - 1100 sztuk ; rozmiar M 134-140 cm - 1100 sztuk; rozmiar L 146-152 cm - 1100 sztuk; rozmiar XL - 158-164 cm - 600 sztuk. MEN: M 170cm- 500 sztuk; L 176cm-500 sztuk; XL 182cm - 200 sztuk WOMEN: S 158cm - 500 sztuk; M 164cm - 500 sztuk; L 170 cm - 500 sztuk; Zadanie nr 5 - PIŁECZKI ANTYSTRESOWE Z GRAWEREM PRZEDSTAWIAJĄCYM LOGO FUNDUSZY NORWESKICH - liczba sztuk - 8.000. Zadanie nr 6 - DŁUGOPISY I. Metalowe- liczba sztuk - 5.000 II. Metalowe ze wskaźnikiem laserowym- liczba sztuk - 300 Zadanie nr 7 - OŁÓWKI Z GUMKĄ - liczba sztuk - 5.000 Zadanie nr 8 - BLOCZKI/NOTESY - liczba sztuk - 5000 Zadanie nr 9 - KUBKI TERMICZNE - liczba sztuk - 1000 Zadanie nr 10 - SMYCZE- liczba sztuk - 5000 Zadanie nr 11 -TECZKI KONFERENCYJNE - 300 Zadanie nr 12- KALENDARZE KSIĄŻKOWE NA 2016 ROK - 200 sztuk Zadanie nr 13- KALENDARZE ŚCIENNE TRÓJDZIELNE NA 2016 ROK - 500 sztuk Zadanie nr 14 - BROSZURY- liczba sztuk- 300 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w §3 SIWZ..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć o usługę polegającą na wykonaniu i dostarczeniu materiałów informacyjno-promocyjnych o wartości min. 70.000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,gdy Wykonawca złoży oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki: nr 2 i nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Starostwo
Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk (wejście
A, I p.,pokój nr 15).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk - Sekretariat, pokój nr 7..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia jest finansowana w 85% ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz 15% ze środków Operatora Programu - Ministra Zdrowia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
WICESTAROSTA
PUŁTUSKI
W PUŁTUSKU
/-/ Beata Jóźwiak
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)- pobierz
- Załącznik nr 1 do SIWZ - pobierz
- Załącznik nr 2 do SIWZ - pobierz
- Załącznik nr 3 do SIWZ - pobierz
- Załącznik nr 4 do SIWZ - pobierz
- Załącznik nr 5 do SIWZ - pobierz
- Załącznik nr 6 do SIWZ - pobierz
- Część II SIWZ - pobierz
Modyfikacja nr 1
z 10 lipca 2015 r.
do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO – PROMOCYJNYCH
w ramach projektu pt. „ Musimy siać…” Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim,
realizowanego
w ramach Programu Operacyjnego PL13: „Ograniczanie społecznych
nierówności w zdrowiu" dofinansowanego ze środków
Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
Działając w oparciu o §38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że modyfikuje treść SIWZ poprzez dodanie w §12 ustępu 9 w brzmieniu jak niżej:
“§12.9. Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć szczegółową wycenę przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem i ilościami cząstkowymi określonymi w § 3 ust.7 SIWZ. Szczegółowa wycena przedmiotu zamówienia stanowi integralną część formularza ofertoewgo (załącznik nr 1 do SIWZ).
Załącznik do oferty - Szczegółowa wycena przedmiotu zamówienia - pobierz
WICESTAROSTA
/-/
Beata Jóźwiak
Pułtusk, 15 lipca 2015 r.
WRP.272.1.2015
Postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego pn.: ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I
DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO – PROMOCYJNYCH w ramach projektu pt. „ Musimy siać…”
Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i
młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu
Operacyjnego PL13: „Ograniczanie społecznych nierówności w
zdrowiu" dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu
Finansowego 2009-2014
PYTANIA I ODPOWIEDZI
14 lipca 2015 r. do Zamawiającego
wpłynęły następujące pytania Wykonawców
dot. §3 ust. 7
SIWZ, na które Zamawiający udziela odpowiedzi jak niżej:
Zadanie nr 2 - ROLL-UP:
PYTANIE:„poz.2. roll up - standardowe
wymiary roll-up'ów to 200 x 85 cm, proszę
o dopuszczenie tej
szerokości. Czy Zamawiający udostępnia zdjęcie/zdjęcia do
projektu,
czy Wykonawca powinien pozyskać we własnym zakresie?
Ilość?”
ODPOWIEDŹ: Zamawiający dopuszcza roll-up o wymiarach: 2000 -850 mm.
Zamawiający nie udostępnia zdjęć do roll-up. Na roll-up należy zamieścić jedno zdjęcie. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania min. 2 projekty wstępne. W przypadku braku akceptacji projektów, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego wniesione do projektów i ponownie przedstawić projekt roll-up do akceptacji.
Wykonawca powinien pozyskać we własnym zakresie co najmniej dwa zdjęcia (w celu przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji min. 2 projektów wstępnych), do czasu zaakceptowania projektu roll-up przez Zamawiającego.
Zadanie nr 3 - ULOTKI:
PYTANIE: „poz. 3 ulotki - Czy
Zamawiający udostępnia zdjęcia do projektu,
czy Wykonawca
powinien pozyskać we własnym zakresie? Ilość?”
ODPOWIEDŹ: Zamawiający nie udostępnia zdjęć do ulotki. Na ulotce należy zamieścić jedno zdjęcie. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania min. 2 projekty wstępne. W przypadku braku akceptacji projektów, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego wniesione do projektów i ponownie przedstawić projekt ulotki do akceptacji.
Wykonawca powinien pozyskać we własnym zakresie co najmniej dwa zdjęcia (w celu przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji min. 2 projektów wstępnych), do czasu zaakceptowania projektu ulotki przez Zamawiającego.
Zadanie nr 5 - PIŁECZKI ANTYSTRESOWE Z GRAWEREM PRZEDSTAWIAJĄCYM LOGO FUNDUSZY NORWESKICH:
PYTANIE: „poz. 5 piłeczki - nie
zgadza się ilość ogólna 8 tys. z podziałem piłeczek
na
projekty (10 tys). Która ilość jest wiążąca?
ODPOWIEDŹ: Zamawiający wymaga 8000 piłeczek antystresowych po 2000 piłeczek każdego rodzaju.
PYTANIE: „Zadanie 5 – piłeczki
antystresowe – ogólna liczba podana 8000, a w rozpisce
na
poszczególne zadania jest 4 x 2500, czyli łącznie 10000. Proszę o
podanie liczby piłeczek. Na piłeczkach nie wykonuje się
grawerowania tylko tampon – proszę o wyjaśnienie.
ODPOWIEDŹ: Zamawiający wymaga
8000 piłeczek antystresowych po 2000 piłeczek każdego rodzaju.
Zamawiający wymaga aby piłeczki antystresowe posiadały logo
funduszy norweskich wykonane metodą nadruk tamponem.
Zadanie nr 6 – DŁUGOPISY:
PYTANIE: „zadanie 6. jest mowa o wykonaniu graweru kolorowego na srebrnym długopisie – nie istnieje technologia wykonania graweru kolorowego. Prosimy o wyjaśnienia”
ODPOWIEDŹ: Zamawiający informuje, że rezygnuje z metody grawerowania. Wymaga, aby logo funduszy norweskich i odniesienie do strony internetowej wykonane były w kolorze - metodą nadruk tamponem – dotyczy to zadań nr 6. I. i 6.II.
PYTANIE: „ poz. 6.1 długopisy -
grawer nie może być kolorowym. Kolor graweru zależy od
grawerowanego podłoża. W danym przypadku będzie on jasno-srebrny.
Wnoszę
o usunięcie zapisu "kolorowy" ze specyfikacji.
ODPOWIEDŹ: Zamawiający informuje, że rezygnuje z metody grawerowania. Wymaga, aby logo funduszy norweskich i odniesienie do strony internetowej wykonane były w kolorze - metodą nadruk tamponem - dotyczy to zadań nr 6. I. i 6.II.
PYTANIE: poz. 6.2 wskaźnik - podobna uwaga jak wyżej. Proszę o wskazanie umiejscowienia znakowania (wskaźnik czy opakowanie).
ODPOWIEDŹ: Zamawiający informuje, że rezygnuje z metody grawerowania. Wymaga, aby logo funduszy norweskich i odniesienie do strony internetowej wykonane były w kolorze - metodą nadruk tamponem. Znakowanie należy umieścić na długopisie.
Zadanie nr 7 – OŁÓWKI Z GUMKĄ:
PYTANIE: „poz. 7 ołówki - ze
względu na bardzo małe pole znakowania, tj. wysokość
5 mm
wnosimy o dopuszczenie nadruku tylko strony internetowej w jednym
kolorze”.
ODPOWIEDŹ: Zamawiający dopuszcza aby na każdym ołówku znajdował się tylko nadruk strony internetowej w jednym kolorze.
Zadanie nr 11– TECZKI KONFERENCYJNE:
PYTANIE: „poz. 11 teczki - Czy
Zamawiający udostępnia zdjęcie/zdjęcia do projektu,
czy
Wykonawca powinien pozyskać we własnym zakresie? Ilość? Proszę o
wyjaśnienie zapisu "kolor srebrny" znajdujący się w
ostatnim zdaniu opisu tej pozycji.
ODPOWIEDŹ: Zamawiający nie udostępnia zdjęć do projektu teczki konferencyjnej. Na teczce należy zamieścić jedno zdjęcie. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiąjącemu do zaakceptowania min. 2 projekty wstępne. W przypadku braku akceptacji projektów, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego wniesione do projektów i ponownie przedstawić projekt teczki do akceptacji.
Wykonawca powinien pozyskać we własnym zakresie co najmniej dwa zdjęcia (w celu przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji min. 2 projektów wstępnych), do czasu zaakceptowania projektu teczki przez Zamawiającego.
Ostatnie zdanie opisu oznacza wykonanie teczki w kolorze srebrnym dwustronnie.
Zadanie nr 12– KALENDARZE KSIĄŻKOWE NA 2016 ROK – 200 SZTUK:
PYTANIE: „poz. 12 kalendarze -
- proszę o określenie czy wyklejka ma być wykonana z papieru kredowego czy offsetowego
(opis zawiera obie opcje) (ppkt. 3)
- proszę o sprecyzowanie opisu oprawa "przeszywana" (ppkt. 4)
- proszę o sprecyzowanie zapisu
"produkt ekologiczny" (ppkt. 12) - czy ten zapis powinien
pojawić się na okładce przy tłoczeniu?
- czy Zamawiający udostępnia Wykonawcy mapy w wersji edytowalnej do wprowadzenia wymaganych zmian (zaznaczenie powiatów, wyróżnienie państw darczyńców i państw beneficjentów)? Czy Wykonawca ma obowiązek wykupienia licencji na poczet tej publikacji?
UWAGA! w związku z tym, że standardowe bloki producentów kalendarze zawierają kalendaria szaro/bordowe lub szaro/niebieskie wnosimy o dopuszczenie takiego rozwiązania. Wykonanie indywidualnych bloków do kalendarzy z kalendarium w kolorze fioletowym przy 200 egz. jest nie ekonomiczne (opłacalna ilość to 1.000 szt.).
Proszę o podanie maksymalnej ilości zdjęć jaka może być użyta w produkcji wklejki. Ilość zdjęć (zakupienie) wpływa na ostateczną cenę produktu.
ODPOWIEDŹ:
- Wyklejka ma być wykonana z papieru offsetowego.
- Oprawa sztywna przeszywana oznacza przeszycie okładek zewnętrznej przedniej i tylnej (bez krawędzi grzbietowej) w odległości ok. 2 mm od krawędzi okładki.
- Zamawiający omyłkowo dokonał wpisu o treści „produkt ekologiczny”. Wpis ten zostaje wykreślony z treści SIWZ.
- Zamawiający nie udostępnia
Wykonawcy mapy w wersji edytowalnej do wprowadzenia
wymaganych
zmian. Wykonawca ma obowiązek wykupić licencję.
- Zamawiający wymaga druk kalendarium w kolorze szaroniebieskim offsetowy. Wklejka musi być opracowana z wykorzystaniem 4 zdjęć.
Zadanie nr 13– KALENDARZE ŚCIENNE TRÓJDZIELNE NA 2016 ROK –
500 sztuk
PYTANIE: „ poz. 13 kalendarz ścienny - wnoszę o usunięcie zapisu w ostatnim akapicie mówiący o wymiarach (są one zupełnie inne niż w opisie powyżej)”.
ODPOWIEDŹ: Zamawiający skreśla
ostatni akapit w brzmieniu: „Kalendarz o wymiarach 870 mm x 360 mm
- z grafiką (zdjęcie, loga, dane teleadresowe) zaproponowaną przez
Zamawiającego. Zdjęcie, rysunek, logo - tzw. główka kalendarza
laminowana, łączona
z kalendarium taśmą samoprzylepną lub
metalową spiralą. Kalendarz w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym)”.
Zadanie nr 14– BROSZURY
PYTANIE: „poz. 14 broszury - czy okładka ma być laminowana (folia mat lub błysk)?”
ODPOWIEDŹ: Zamawiający wymaga aby okładka broszur była laminowana folią mat.
PYTANIE: „W oczekiwaniu na odpowiedzi wnoszę o przesunięcie terminu składania ofert do dnia 27 lipca 2015 r.”
ODPOWIEDŹ: Zamawiający nie wyraża zgody na przedłużenie terminu składania ofert.
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
----------------------------------------------------------------------
Pułtusk, 15 lipca 2015 r.
WRP.272.1.2015
Modyfikacja nr 2
z 15 lipca 2015 r.
do SIWZ w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego pn.:
ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO – PROMOCYJNYCH
w ramach projektu pt. „ Musimy siać…” Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13: „Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu" dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
Działając w oparciu o art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że modyfikuje treść SIWZ w następujący sposób:
w §3 ust. 7 w zadaniu nr 2 – ROLL-UP:
1) zmienia się pkt 2:
JEST: „ 2) Wymiary- 2000 x 800 mm”
POWINNO BYĆ: „ 2) Wymiary- 2000 x 850 mm”
2) dodaje się pkt 8 w brzmieniu:
„8) Zamawiający nie udostępnia zdjęć do roll-up. Na roll-up należy zamieścić jedno zdjęcie. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiącemu do zaakceptowania min. 2 projekty wstępne. W przypadku braku akceptacji projektów, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiajacego wniesione do projektów i ponownie przedstawić projekt roll-up do akceptacji.
Wykonawca powinien pozyskać we własnym zakresie co najmniej dwa zdjęcia (w celu przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji min. 2 projektów wstępnych), do czasu zaakceptowania projektu roll-up przez Zamawiającego”.
w §3 ust. 7 w zadaniu nr 3 – ULOTKI:
„6.Zamawiający nie udostępnia zdjęć do ulotki. Na ulotce należy zamieścić jedno zdjęcie. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiącemu do zaakceptowania min. 2 projekty wstępne. W przypadku braku akceptacji projektów, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiajacego wniesione do projektów i ponownie przedstawić projekt ulotki do akceptacji.
Wykonawca powinien pozyskać we własnym zakresie co najmniej dwa zdjęcia (w celu przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji min. 2 projektów wstępnych), do czasu zaakceptowania projektu ulotki przez Zamawiającego.”
w §3 ust. 7 zadanie nr 5 – PIŁECZKI ANTYSTRESOWE Z GRAWEREM PRZEDSTAWIAJĄCYM LOGO FUNDUSZY NORWESKICH
JEST:
„Zadanie nr 5 – PIŁECZKI ANTYSTRESOWE Z GRAWEREM PRZEDSTAWIAJĄCYM LOGO FUNDUSZY NORWESKICH"
1.Liczba sztuk -8.000
2.Kształty piłeczek:
a)
piłeczka antystresowa z uśmiechniętą buzią z jednej strony
wymiar 60 mm x 60 mm x 60 mm
wymiar logo 25 mm x 25 mm -
sztuk 2500
b) piłeczka antystresowa w kształcie serca
wymiar 70 mm x 70 mm x 55 mm
wymiar logo 30 x 30 mm
- sztuk 2500
c) piłka zawieszona na metalowym breloku, wymiar
40 mm x 40 mm x 40 mm
wymiar logo 20 mm x 5 mm -
sztuk 2500
d) ludzik z uśmiechniętą buzią na metalowym
breloku. Ludzik posiada koszulkę
w kolorze czerwonym lub
niebieskim wymiary 60 mm, logo 25 x 25 mm
- sztuk 2500”
POWINNO BYĆ:
„Zadanie nr 5 – PIŁECZKI ANTYSTRESOWE
1.Liczba sztuk -8.000
2.Kształty piłeczek:
a)
piłeczka antystresowa z uśmiechniętą buzią z jednej strony
wymiar 60 mm x 60 mm x 60 mm
wymiar logo 25 mm x 25 mm -
sztuk 2000
b) piłeczka antystresowa w kształcie serca
wymiar 70 mm x 70 mm x 55 mm
wymiar logo 30 x 30 mm
- sztuk 2000
c) piłka zawieszona na metalowym breloku, wymiar
40 mm x 40 mm x 40 mm
wymiar logo 20 mm x 5 mm -
sztuk 2000
d) ludzik z uśmiechniętą buzią na metalowym
breloku. Ludzik posiada koszulkę
w kolorze czerwonym lub
niebieskim wymiary 60 mm, logo 25 x 25 mm
- sztuk 2000”
Zamawiajacy wymaga, aby piłeczki antystresowe posiadały logo funduszy norweskich wykonane metodą nadruk tamponem.”
w §3 ust. 7 zadanie nr 6 – DŁUGOPISY
JEST:
„ I. Metalowe
1.Liczba sztuk -
sztuk 5.000
2.Metalowe z grawerem, zawierające logo funduszy
norweskich oraz odniesienie do strony www.norwaygrants.org.pl.
Wymagany kolor długopisów srebrny.
Długopisy z automatycznym
mechanizmem. Kolor wkładu: niebieski.
3. Grawer kolorowy
II. Metalowe ze wskaźnikiem laserowym
1.Liczba sztuk - 300
2.Metalowe z grawerem, zawierające logo funduszy norweskich oraz odniesienie do strony www.norwaygrants.org.pl. Wymagane kolory długopisów - srebrny. Długopisy z automatycznym mechanizmem. Wyposażone od góry we wskaźnik laserowy. Opakowanie zawierające długopis oraz min. 2 baterie do długopisu, kompatybilne z długopisem - Kolor tuszu niebieski.
3. Grawer kolorowy.”
POWINNO BYĆ:
„I. Metalowe
1.Liczba sztuk -
sztuk 5.000
2. Zawierające logo funduszy norweskich oraz
odniesienie do strony www.norwaygrants.org.pl. Wymagany kolor
długopisów srebrny.
Długopisy z automatycznym mechanizmem.
Kolor wkładu: niebieski.
3. Zamawiający wymaga, aby logo funduszy norweskich i odniesienie do strony internetowej wykonane były w kolorze - metodą nadruk tamponem
II. Metalowe ze wskaźnikiem laserowym
1.Liczba sztuk - 300
2. Zawierające logo funduszy norweskich oraz odniesienie do strony www.norwaygrants.org.pl. Wymagane kolory długopisów - srebrny. Długopisy z automatycznym mechanizmem. Wyposażone od góry we wskaźnik laserowy. Opakowanie zawierające długopis oraz min. 2 baterie do długopisu, kompatybilne z długopisem - Kolor tuszu niebieski.
Zamawiajacy wymaga, aby logo funduszy norweskich i odniesienie do strony internetowej wykonane były w kolorze - metodą nadruk tamponem. Znakowanie należy umieścić na długopisie”.
w §3 ust. 7 zadanie nr 7 – OŁÓWKI Z GUMKĄ
1) zmienia się pkt 2:
JEST: „ 2)Na każdym ołówku logo funduszy norweskich, oraz odniesienie do strony www.norwaygrants.org.pl .”
POWINNO BYĆ: „ 2) Na każdym ołówku logo funduszy norweskich, oraz odniesienie do strony www.norwaygrants.org.pl lub jedynie odniesienie do strony www.norwaygrants.org.pl ”.
w §3 ust. 7 zadanie nr 11– TECZKI KONFERENCYJNE:
„4. Zamawiający nie udostępnia
zdjęć do projektu teczki konferencyjnej. Na teczce należy
zamieścić jedno zdjęcie. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić
Zamawiącemu
do zaakceptowania min. 2 projekty wstępne. W
przypadku braku akceptacji projektów, Wykonawca zobowiązany jest
uwzględnić uwagi Zamawiajacego wniesione do projektów
i
ponownie przedstawić projekt teczki do akceptacji.
Wykonawca powinien pozyskać we własnym zakresie co najmniej dwa zdjęcia (w celu przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji min. 2 projektów wstępnych), do czasu zaakceptowania projektu teczki przez Zamawiającego”.
2) dodaje się pkt 5 w brzmieniu:
„5. Teczka w kolorze srebrnym dwustronnie”.
w §3 ust. 7 zadanie nr 12– KALENDARZE KSIĄŻKOWE NA 2016 ROK – 200 SZTUK:
1) zmienia się treść pkt 3 Specyfikacji technicznej kalendarza:
JEST:
„3) wyklejki: papier kredowy, offset min.140 g/m2,”
POWINNO BYĆ:
„3) wyklejki: papier offset min.140 g/m2,”
2) zmienia się treść pkt 4 Specyfikacji technicznej kalendarza:
JEST:
„4) oprawa: sztywna, przeszywana, materiał wiodący - poliuretanowy, skóropodobny, faktura gładka, właściwości termoprzebarwialne,”
POWINNO BYĆ:
„4) oprawa: sztywna, przeszywana - przeszycie okładek zewnętrznej przedniej i tylnej (bez krawędzi grzbietowej) w odległości ok. 2 mm od krawędzi okładki, materiał wiodący - poliuretanowy, skóropodobny, faktura gładka, właściwości termoprzebarwialne,”
3) zmienia się treść pkt 8 Specyfikacji technicznej kalendarza:
JEST:
„ 8) druk kalendarium: fioletowy C:M:Y:K: 65/85/0/0 ( do wyboru przez Zamawiającego ) offsetowy,”
POWINNO BYĆ:
„ 8) druk kalendarium: w kolorze szaroniebieskim, offsetowy,”
4) zmienia się część treści pkt 12 Specyfikacji technicznej kalendarza:
a) JEST:
„12) tłoczenie na okładce: logotyp Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 i herb powiatu pułtuskiego, produkt ekologiczny, 2016, w środku:”
POWINNO BYĆ:
„12) tłoczenie na okładce: logotyp Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 i herb powiatu pułtuskiego, 2016, w środku:”
b)
JEST:
„Wklejka: musi być opracowana z wykorzystaniem co najmniej 4 zdjęć i zgodnie z kolorystyką zgodnie obowiązujących na dzień wykonywania przedmiotu zamówienia Regulacjami na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 - Załącznik 4 „Wymogi dotyczące Informacji i Promocji” oraz w dokumencie: Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej.”
POWINNO BYĆ:
„Wklejka: musi być opracowana z wykorzystaniem 4 zdjęć i zgodnie z kolorystyką zgodnie obowiązujących na dzień wykonywania przedmiotu zamówienia Regulacjami na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 - Załącznik 4 „Wymogi dotyczące Informacji i Promocji” oraz w dokumencie: Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej.”
c)
JEST:
„ - z przodu kalendarza (na wyklejce i pierwszej stronie) administracyjna mapa Polski z podziałem na województwa i zaznaczonymi powiatami (Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wizualizację mapy do akceptacji),”
POWINNO BYĆ:
„ - z przodu kalendarza (na wyklejce i pierwszej stronie) administracyjna mapa Polski z podziałem na województwa i zaznaczonymi powiatami (Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wizualizację mapy do akceptacji), Zamawiający nie udostępnia Wykonawcy mapy w wersji edytowalnej. Wykonawca ma obowiązek wykupić licencję. ”
w §3 ust. 7 zadanie nr 13 – KALENDARZE ŚCIENNE TRÓJDZIELNE NA 2016 ROK – 500 sztuk
1) skreśla się ostatni akapit w brzmieniu:
„Kalendarz o wymiarach 870 mm x 360 mm - z grafiką (zdjęcie, loga, dane teleadresowe) zaproponowaną przez Zamawiającego. Zdjęcie, rysunek, logo - tzw. główka kalendarza laminowana, łączona z kalendarium taśmą samoprzylepną lub metalową spiralą. Kalendarz w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym).”
w §3 ust. 7 zadanie nr 14– BROSZURY
1) dodaje się punkt 10 w brzmieniu:
„10. Okładka laminowana folią mat.”
W załączniku do formularza ofertowego, stanowiącym załącznik załącznik nr 1 do SIWZ - „Szczegółowa wycena przedmiotu zamówienia) – w poz. 5 – zadanie nr 5 Piłeczki antystresowe suma ogółem pozostaje bez zmian – tj. 8000, natomiast przy poszczególnych rodzajach zmienia się z : 2500 na: 2000. Należy wycenić po 2000 sztuk piłeczek antystresowych każdego rodzaju.
STAROSTA
/-/Jan Zalewski
-----------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie
nr 170974-2015 z dnia 2015-07-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu -
Pułtusk
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie
i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów
informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pt.Musimy siać Program
profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i...
Termin
składania ofert: 2015-07-21
Numer ogłoszenia: 178504 - 2015; data zamieszczenia:
15.07.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 170974 - 2015 data 09.07.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6921266.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
W ogłoszeniu jest: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pt.Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13: Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. 2. Celem głównym projektu jest ochrona i wzmocnienie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. 3.Celem działań informacyjno-promocyjnych jest podniesienie świadomości mieszkańców powiatu pułtuskiego na temat zdrowia psychicznego i zaburzeń psychicznych, a także promocja Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Wszystkie materiały informacyjno - promocyjne muszą być wykonane i oznakowane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonywania przedmiotu zamówienia Regulacjami na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 - Załącznikiem 4 Wymogi dotyczące Informacji i Promocji oraz dokumentem: Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej, dostępnymi m.in. pod adresami: http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Documents/Wytyczn_Podrecznik_wizualizacji.pdf http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Wzory_materialow_info_promo/Strony/start.aspx http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Logotypy/Strony/start.aspx Wszystkie materiały powinny być opatrzone logotypami zgodnie z wytycznymi oraz wskazówkami Zamawiającego. Do Specyfikacji zostaje załączony Program promocji i profilaktyki i zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ w którym zawarte są informacje dotyczące realizowanego projektu. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający ustala czas gwarancji na 12 miesięcy od momentu końcowego odbioru usługi (dot. opisanego niżej zadania nr 1,2). W okresie gwarancyjnym Zamawiającemu przysługuje prawo do bezpłatnych napraw, objętych gwarancją. 6.Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów odpowiadających wymaganiom jakościowym. 7. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz dostawa następujących materiałów informacyjno - promocyjnych: Zadanie nr 1 - BANER - liczba sztuk - 1 Zadanie nr 2 - ROLL-UP- liczba sztuk - 20 Zadanie nr 3 - ULOTKI - liczba sztuk - 17.000 Zadanie nr 4 - KOSZULKI NA WF DLA DZIECI - ilość: 8000 sztuk, w tym: Ilość: rozmiar: JUNIOR: XS 110-116 cm - 1400 sztuk; S 122-128 cm - 1100 sztuk ; rozmiar M 134-140 cm - 1100 sztuk; rozmiar L 146-152 cm - 1100 sztuk; rozmiar XL - 158-164 cm - 600 sztuk. MEN: M 170cm- 500 sztuk; L 176cm-500 sztuk; XL 182cm - 200 sztuk WOMEN: S 158cm - 500 sztuk; M 164cm - 500 sztuk; L 170 cm - 500 sztuk; Zadanie nr 5 - PIŁECZKI ANTYSTRESOWE Z GRAWEREM PRZEDSTAWIAJĄCYM LOGO FUNDUSZY NORWESKICH - liczba sztuk - 8.000. Zadanie nr 6 - DŁUGOPISY I. Metalowe- liczba sztuk - 5.000 II. Metalowe ze wskaźnikiem laserowym- liczba sztuk - 300 Zadanie nr 7 - OŁÓWKI Z GUMKĄ - liczba sztuk - 5.000 Zadanie nr 8 - BLOCZKI/NOTESY - liczba sztuk - 5000 Zadanie nr 9 - KUBKI TERMICZNE - liczba sztuk - 1000 Zadanie nr 10 - SMYCZE- liczba sztuk - 5000 Zadanie nr 11 -TECZKI KONFERENCYJNE - 300 Zadanie nr 12- KALENDARZE KSIĄŻKOWE NA 2016 ROK - 200 sztuk Zadanie nr 13- KALENDARZE ŚCIENNE TRÓJDZIELNE NA 2016 ROK - 500 sztuk Zadanie nr 14 - BROSZURY- liczba sztuk- 300 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w §3 SIWZ...
W ogłoszeniu powinno być: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pt.Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13: Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. 2. Celem głównym projektu jest ochrona i wzmocnienie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. 3.Celem działań informacyjno-promocyjnych jest podniesienie świadomości mieszkańców powiatu pułtuskiego na temat zdrowia psychicznego i zaburzeń psychicznych, a także promocja Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Wszystkie materiały informacyjno - promocyjne muszą być wykonane i oznakowane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonywania przedmiotu zamówienia Regulacjami na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 - Załącznikiem 4 Wymogi dotyczące Informacji i Promocji oraz dokumentem: Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej, dostępnymi m.in. pod adresami: http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Documents/Wytyczn_Podrecznik_wizualizacji.pdf http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Wzory_materialow_info_promo/Strony/start.aspx http://www.eog.gov.pl/Dokumenty/Informacja_i_promocja/Logotypy/Strony/start.aspx Wszystkie materiały powinny być opatrzone logotypami zgodnie z wytycznymi oraz wskazówkami Zamawiającego. Do Specyfikacji zostaje załączony Program promocji i profilaktyki i zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ w którym zawarte są informacje dotyczące realizowanego projektu. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający ustala czas gwarancji na 12 miesięcy od momentu końcowego odbioru usługi (dot. opisanego niżej zadania nr 1,2). W okresie gwarancyjnym Zamawiającemu przysługuje prawo do bezpłatnych napraw, objętych gwarancją. 6.Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów odpowiadających wymaganiom jakościowym. 7. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz dostawa następujących materiałów informacyjno - promocyjnych: Zadanie nr 1 - BANER - liczba sztuk - 1 Zadanie nr 2 - ROLL-UP- liczba sztuk - 20 Zadanie nr 3 - ULOTKI - liczba sztuk - 17.000 Zadanie nr 4 - KOSZULKI NA WF DLA DZIECI - ilość: 8000 sztuk, w tym: Ilość: rozmiar: JUNIOR: XS 110-116 cm - 1400 sztuk; S 122-128 cm - 1100 sztuk ; rozmiar M 134-140 cm - 1100 sztuk; rozmiar L 146-152 cm - 1100 sztuk; rozmiar XL - 158-164 cm - 600 sztuk. MEN: M 170cm- 500 sztuk; L 176cm-500 sztuk; XL 182cm - 200 sztuk WOMEN: S 158cm - 500 sztuk; M 164cm - 500 sztuk; L 170 cm - 500 sztuk; Zadanie nr 5 - PIŁECZKI ANTYSTRESOWE - liczba sztuk - 8.000. Zadanie nr 6 - DŁUGOPISY I. Metalowe- liczba sztuk - 5.000 II. Metalowe ze wskaźnikiem laserowym- liczba sztuk - 300 Zadanie nr 7 - OŁÓWKI Z GUMKĄ - liczba sztuk - 5.000 Zadanie nr 8 - BLOCZKI/NOTESY - liczba sztuk - 5000 Zadanie nr 9 - KUBKI TERMICZNE - liczba sztuk - 1000 Zadanie nr 10 - SMYCZE- liczba sztuk - 5000 Zadanie nr 11 -TECZKI KONFERENCYJNE - 300 Zadanie nr 12- KALENDARZE KSIĄŻKOWE NA 2016 ROK - 200 sztuk Zadanie nr 13- KALENDARZE ŚCIENNE TRÓJDZIELNE NA 2016 ROK - 500 sztuk Zadanie nr 14 - BROSZURY- liczba sztuk- 300 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w §3 SIWZ..
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst: -.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: -.
STAROSTA
/-/ Jan Zalewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sobotka Dorota
- Data udostępnienia w BIP: 2015-07-15
- Informacja zaktualizowana przez: Sobotka Dorota
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-15 16:04:52
- Liczba odsłon: 1433
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: