Wersja archiwalna 2015-02-03 14:09:36

Obryte, dnia 03 lutego 2015 r.

DPS.ZP.264/PN2/2015


Wykonawcy i uczestnicy

przedmiotowego postępowania



ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


1. Wybór oferty:

Działając na podstawie art. 92, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. Uz 2013, poz. 907 ze zmianami), Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w 07-215 Obryte 188 zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup 9-cio miejscowego samochodu typu mikrobus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z dwoma stanowiskami do kotwiczenia wózków inwalidzkich na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Obrytem” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Nr 3, złożona przez firmę

AUTO - ŻOLIBORZ Sp. z o. o.

Ul. Rudnickiego 3

01-858 Warszawa

Cena brutto oferty: 118 409,00 zł.


W poniższej tabeli przedstawiam zbiorcze zestawienie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu:


Nr oferty

Nazwa firmy

Adres firmy

Wartość oferty brutto

1

Zimny VW

Autoryzowany Dealer Volkswagena

Ul. Wojska Polskiego 102

97-300 Piotrków Trybunalski

142 800,00 zł.

2

AUTO SPEKRUM Sp. z o. o.

Al. Powstańców Śląskich 24

30-570 Kraków

131 068,40 zł.

3

AUTO ŻOLIBORZ Sp. z o. o.

Ul. Rudnickiego 3

01-858 Warszawa

118 409,00 zł.


W poniższej tabeli przedstawiamy wyniki oceny ważnych ofert wg zawartych w SIWZ kryteriów oceny:




Nr oferty



Nazwa i adres Wykonawcy


Ilość punktów w kryterium CENA -85%

Ilość punktów w kryterium zużycia paliwa w cyklu mieszanym – 5%


Ilość punktów w kryterium poziomu emisji CO2 – 10%


Suma

punktów

1

Zimny VW

Autoryzowany Dealer Volkswagena

Ul. Wojska Polskiego 102

97-300 Piotrków Trybunalski



70,48



3,9



7,72



82,1

3

AUTO ŻOLIBORZ Sp. z o. o.

Ul. Rudnickiego 3

01-858 Warszawa


85


5


10


100


1.1. Uzasadnienie prawne:

Podstawą prawną wyboru oferty jest art. 92, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. Uz 2013, poz. 907 ze zmianami).


1.2. Uzasadnienie faktyczne:

Firma AUTO ŻOLIBORZ Sp. z o. o. spełnia wymagania zawarte w SIWZ, wykonawca w wymaganym terminie uzupełnił oświadczenia i dokumenty a złożona przez Wykonawcę oferta uzyskała największą ilość punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert.


2. Wykluczenie z postępowania:

Dom Pomocy Społecznej działając na podstawie art. 92, ust. 1, pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. Uz 2013, poz. 907 ze zmianami), zawiadamia, że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup 9-cio miejscowego samochodu typu mikrobus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z dwoma stanowiskami do kotwiczenia wózków inwalidzkich na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Obrytem” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wykluczona została firma:


AUTO SPEKRUM Sp. z o. o.

Al. Powstańców Śląskich 24

30-570 Kraków

2.1. Uzasadnienie prawne:

Podstawa prawną wykluczenia Wykonawcy z postępowania jest art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. Uz 2013, poz. 907 ze zmianami.


2.2. Uzasadnienie faktyczne:

Zgodne z art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zobowiązany jest wykluczyć wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Stosownie do art. 26 ust. 2a ustawy, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym, zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy.

Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagał zapisem ROZDZIAŁU 10, pkt 1 SIWZ załączenia do oferty:

  • Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Pismem z dnia 29 stycznia 2015 roku Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakujących zaświadczeń oraz podpisów osób uprawnionych, wyznaczając na tę czynność nieprzekraczalny termin do dnia 03 lutego 2015 roku do godziny 12:00. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił wymaganych dokumentów, w związku z czym Zamawiający wyklucza Firmę AUTO SPEKTRUM Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie z postępowania o sygnaturze DPS.ZP.264/PN2/2015.


Od niniejszej czynności przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej, określone w dziale VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


3. Zamiar zawarcia umowy:

Dom Pomocy Społecznej w Obrytem informuje, ze przewidywany termin zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wybranym Wykonawcą nie krótszy, niż 5 dni od daty przekazania niniejszego zawiadomienia.


Dyrektor Domu Pomocy Społecznej

/-/ mgr Bogdan Łach


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10453268]

przewiń do góry