Wersja archiwalna 2015-01-20 15:05:59

Obryte: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem w I półroczu roku 2015
Numer ogłoszenia: 10750 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem w I półroczu roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem w I półroczu roku 2015 o parametrach spełniających wymogi PN-C-96024:2011 dla gatunku L- 1, który powinien spełniać parametry techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach pod względem parametrów eksploatacyjnych i wymagań ochrony środowiska. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego o następujących parametrach: Wartość opałowa nie niższa niż - 42,6 MJ/kg, Gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż - 860kg/m3, Temperatura zapłonu nie niższa niż - 56oC; Temperatura płynięcia nie wyższa niż - (-20oC), Lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż - 6mm2/s, skład frakcyjny do temperatury 250ºC destyluje się nie więcej niż 65 % (v/v) do temperatury 350ºC destyluje się nie mniej niż 85 % (v/v), pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 %(m/m), pozostałość po spopieleniu 0,01 % (m/m); zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % (m/m), zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg; barwa czerwona oraz inne, określone we wskazanej wyżej normie. Przewidywana ilość oleju opałowego lekkiego, jaką Zamawiający zamierza zakupić w roku 2015 to ogółem: 160 000 l i odnosi się do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników Zamawiającego. Wielkość dostarczanego w częściach oleju opałowego nie będzie podlegać przeliczaniu na warunki referencyjne, tj. objętości oleju opałowego w temperaturze 15oC.Dostawy paliw odbywać się będą sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym (szczegółowe warunki dostaw i rozliczeń określa wzór umowy). Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch etapach: ETAP I - I półrocze roku 2015 w ilości 80 000 l. ETAP II - II półrocze roku 2015 w ilości 80 00 l. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju opałowego - Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. 3.7. Wykonawca musi dysponować min. 1 środkiem transportu pozwalającym dostarczyć jednorazowo ilość oleju opałowego nie mniej niż 10 000 litrów, umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników, wyposażony w system pomiarowy (legalizowany licznik przepływowy). W przypadku przyjmowania oleju w warunkach rzeczywistych i kontroli ilości tankowanego paliwa na podstawie wskazań przepływomierza - Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. 3.8. Termin realizacji zamówienia: Wymagany terminrealizacji zamówienia Zamawiający określa na czas 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej, niż określona w niniejszej SIWZ ilość oleju opałowego do zakupienia w I półroczu roku 2015. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wymagania w zakresie dostaw:48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia złożonego przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, dołączony do każdej dostawy atest jakości stwierdzający, że dostarczony olej opałowy odpowiada wymaganiom Zamawiającego w zakresie jakości, dostawa na koszt Wykonawcy zamówienia, dostawa oleju opałowego w temperaturze rzeczywistej autocysterną wyposażoną w urzadzenie pomiarowe (legalizowany licznik przepływowy) z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego, realizacja dostawy w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający ustala termin płatności za zrealizowane dostawy czątkowe w terminie 30 dni od daty wpłynięcia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie dołączonej do oferty aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a jego spełnienie uzna na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22, ust. 1, oraz art. 24, ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a jego spełnienie uzna na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22, ust. 1, oraz art. 24, ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a jego spełnienie uzna na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22, ust. 1, oraz art. 24, ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a jego spełnienie uzna na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22, ust. 1, oraz art. 24, ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, według Załącznika Nr 1 do SIWZ, Parafowany i podpisany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 07-215 Obryte 188, Blok H - Administracja, pokój Nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 10:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, 07-215 Obryte 188, Blok H - Administracja, pokój Nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


> Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

> Załącznik nr 4

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10453367]

przewiń do góry