Wersja archiwalna 2015-01-20 15:05:59
Obryte: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem w I półroczu roku 2015
Numer ogłoszenia: 10750 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem w I półroczu roku 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem w I półroczu roku 2015 o parametrach spełniających wymogi PN-C-96024:2011 dla gatunku L- 1, który powinien spełniać parametry techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach pod względem parametrów eksploatacyjnych i wymagań ochrony środowiska. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego o następujących parametrach: Wartość opałowa nie niższa niż - 42,6 MJ/kg, Gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż - 860kg/m3, Temperatura zapłonu nie niższa niż - 56oC; Temperatura płynięcia nie wyższa niż - (-20oC), Lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż - 6mm2/s, skład frakcyjny do temperatury 250ºC destyluje się nie więcej niż 65 % (v/v) do temperatury 350ºC destyluje się nie mniej niż 85 % (v/v), pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 %(m/m), pozostałość po spopieleniu 0,01 % (m/m); zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % (m/m), zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg; barwa czerwona oraz inne, określone we wskazanej wyżej normie. Przewidywana ilość oleju opałowego lekkiego, jaką Zamawiający zamierza zakupić w roku 2015 to ogółem: 160 000 l i odnosi się do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników Zamawiającego. Wielkość dostarczanego w częściach oleju opałowego nie będzie podlegać przeliczaniu na warunki referencyjne, tj. objętości oleju opałowego w temperaturze 15oC.Dostawy paliw odbywać się będą sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym (szczegółowe warunki dostaw i rozliczeń określa wzór umowy). Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch etapach: ETAP I - I półrocze roku 2015 w ilości 80 000 l. ETAP II - II półrocze roku 2015 w ilości 80 00 l. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju opałowego - Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. 3.7. Wykonawca musi dysponować min. 1 środkiem transportu pozwalającym dostarczyć jednorazowo ilość oleju opałowego nie mniej niż 10 000 litrów, umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników, wyposażony w system pomiarowy (legalizowany licznik przepływowy). W przypadku przyjmowania oleju w warunkach rzeczywistych i kontroli ilości tankowanego paliwa na podstawie wskazań przepływomierza - Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. 3.8. Termin realizacji zamówienia: Wymagany terminrealizacji zamówienia Zamawiający określa na czas 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej, niż określona w niniejszej SIWZ ilość oleju opałowego do zakupienia w I półroczu roku 2015. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wymagania w zakresie dostaw:48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia złożonego przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, dołączony do każdej dostawy atest jakości stwierdzający, że dostarczony olej opałowy odpowiada wymaganiom Zamawiającego w zakresie jakości, dostawa na koszt Wykonawcy zamówienia, dostawa oleju opałowego w temperaturze rzeczywistej autocysterną wyposażoną w urzadzenie pomiarowe (legalizowany licznik przepływowy) z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego, realizacja dostawy w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający ustala termin płatności za zrealizowane dostawy czątkowe w terminie 30 dni od daty wpłynięcia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.51.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie dołączonej do oferty aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a jego spełnienie uzna na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22, ust. 1, oraz art. 24, ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a jego spełnienie uzna na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22, ust. 1, oraz art. 24, ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a jego spełnienie uzna na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22, ust. 1, oraz art. 24, ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a jego spełnienie uzna na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22, ust. 1, oraz art. 24, ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, według Załącznika Nr 1 do SIWZ, Parafowany i podpisany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 07-215 Obryte 188, Blok H - Administracja, pokój Nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 10:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, 07-215 Obryte 188, Blok H - Administracja, pokój Nr 7..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Strzyżewski Marcin
- Data udostępnienia w BIP: 2015-01-20
- Informacja zaktualizowana przez: Strzyżewski Marcin
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-20 15:05:59
- Liczba odsłon: 1352
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: