OR. 3421-19/05


Powiat Pułtuski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na „ Dostawę i montaż czterech wind w budynku A budowanego szpitala w Pułtusku”


1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729

Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

e- mail: or@powiatpultuski.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w budynku A budowanego szpitala w Pułtusku:

  • dwóch wind szpitalnych przystosowanych do przewożenia chorego na łóżku

  • dwóch wind osobowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

3.Wymagany termin realizacji zamówienia : od daty zawarcia umowy do dnia 20.12.2006 r.

  1. Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
    w wysokości 10.000, 00 zł (słownie: dziesięc tysiący złotych) może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)

  1. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w cenie 70,00 zł można odebrać:

w siedzibie Zamawiającego wejście A, piętro I , pokój nr 11 bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).

6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

a) Sprawy techniczne:

  • Zygmunt Niesłuchowski, przedstawiciel Inwestora Zastępczego

– tel. (0-23) 672 29 64

b) Sprawy formalne:

Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. (0-23) 692 59 92

Anna Biedrzycka, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. (0-23) 672 39 15

7. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.

Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

Termin składania ofert upływa dnia 11.10.2005 roku o godz.11 00.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.10.2005 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój
nr 14 (Sala Narad) o godz. 11.30.

10. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.

11. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

  1. Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do:

  • Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich – dn. 18.08.2005 r,. godzina 11:53

  • Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 18.08.2005 r., godzina 12:15


Pułtusk, 18 sierpnia 2005 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-08-18 12:28:59
  • Liczba odsłon: 575
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10452439]

przewiń do góry