Pułtusk, dn. 13.08.2013r.

WRP.042.6.2.2013


Uczestnicy postępowania przetargowego


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 Nr 113, poz. 759, ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „ Zatrudnienie personelu do nadzoru i zarządzania projektem pn. Nowe uprawnienia - szansą zatrudnienia ” wybrana została:

- ZADANIE 1. Pełnienie funkcji Koordynatora projektu pn. „Nowe uprawnienia – szansą zatrudnienia” oferta nr 1 złożona przez:

p. Bogdana Ireneusza Mossakoskiego zam. Pułtusk

Cena brutto wybranej oferty wynosi: 42.500,00 zł brutto (słownie: czterdzieści dwa tysiące pięćset złotych 00/100).

Uzasadnienie prawne:

Art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (PZP).

Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu na powyższe zadanie wpłynęła 1 oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ani nie odrzucił oferty. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta spełnia wszystkie wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jest zgodna z przepisami ustawy PZP.

Oferta złożona przez ww. Wykonawcę jest ofertą najkorzystniejszą na podstawie ustalonego kryterium oceny ofert (cena - 100%), jest ofertą najtańszą i uzyskała maksymalną ilość punktów tj. 100.

Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych przewidywany termin podpisania umowy o realizację zamówienia został wyznaczony na dzień 14.08.2013r.

- ZADANIE 2. Pełnienie funkcji Specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn. „Nowe uprawnienia – szansą zatrudnienia” oferta nr 3 złożona przez:

p. Agatę Kingę Łojek zam. Pułtusk

Cena brutto wybranej oferty wynosi: 13.500,00 zł brutto (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych 00/100).

Uzasadnienie prawne:

Art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (PZP).

Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu na powyższe zadanie wpłynęła 1 oferta. Zamawiający nie wykluczył Wykonawcy, ani nie odrzucił oferty. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta spełnia wszystkie wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jest zgodna z przepisami ustawy PZP.

Oferta złożona przez ww. Wykonawcę jest ofertą najkorzystniejszą na podstawie ustalonego kryterium oceny ofert (cena - 100%), jest ofertą najtańszą i uzyskała maksymalną ilość punktów tj. 100.

Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych przewidywany termin podpisania umowy o realizację zamówienia został wyznaczony na dzień 14.08.2013r.

- ZADANIE 3. Pełnienie funkcji Pracownika administracyjno – biurowego w projekcie pn. „Nowe uprawnienia – szansą zatrudnienia” oferta nr 4 złożona przez:

p. Beatę Turczyńską zam. Świercze

Cena brutto wybranej oferty wynosi: 17.000,00 zł brutto (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).

Uzasadnienie prawne:

Art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (PZP).

Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu na powyższe zadanie wpłynęły 3 oferty.

P. B. Turczyńska spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta spełnia wszystkie wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jest zgodna z przepisami ustawy PZP.

Oferta złożona przez ww. Wykonawcę jest ofertą najkorzystniejszą na podstawie ustalonego kryterium oceny ofert (cena - 100%), jest ofertą najtańszą i uzyskała maksymalną ilość punktów tj. 100.

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przewidywany termin podpisania umowy o realizację zamówienia został wyznaczony na dzień 21.08.2013r.

Zamawiający wykluczył dwóch Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP tj.:

  1. p. Ryszarda Tlagę zam. Warszawa (oferta nr 2) – Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wiedzy i doświadczenia – z załączonych do oferty dokumentów nie wynikało, że p. R. Tlaga wykonywał czynności związanych z wprowadzaniem danych o uczestnikach projektu do formularza PEFS, wprowadzaniu w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych (GWA) zmian do wniosku o dofinansowanie projektu, sporządzaniu postępu rzeczowego we wniosku o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych (GWP) oraz posiada doświadczenie z zakresu obsługi Generatora Wniosku Aplikacyjnego (GWA) i Generatora Wniosku Płatniczego (GWP) w co najmniej dwóch projektach współfinansowanych ze środków UE. Ponadto Wykonawca nie dołączył do oferty oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej;

  2. p. Agnieszke Podgórkską zam. Ciechanów (oferta nr 5) - Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wiedzy i doświadczenia – z załączonych do oferty dokumentów nie wynikało, że p. A. Podgórska wykonywała czynności związanych z wprowadzaniem danych o uczestnikach projektu do formularza PEFS, wprowadzaniu w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych (GWA) zmian do wniosku o dofinansowanie projektu, sporządzaniu postępu rzeczowego we wniosku o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych (GWP) oraz posiada doświadczenie z zakresu obsługi Generatora Wniosku Aplikacyjnego (GWA) i Generatora Wniosku Płatniczego (GWP) w co najmniej dwóch projektach współfinansowanych ze środków UE.

Pismem z dnia 07.08.2013r. Zamawiający wezwał Wykonawców do złożenia wyjaśnień oraz uzupełnienia dokumentów. W wyznaczonym terminie (do dnia 12.08.2013r. do godz. 12.00) wymagane wyjaśnienia i uzupełnienia nie wpłynęły do Zamawiającego. Wobec powyższego Zamawiający uznał jak we wstępie. Ponadto na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający odrzucił oferty złożone przez wykonawców wykluczonych z postępowania.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

Z p o w a ż a n i e m

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-13 11:01:27
  • Liczba odsłon: 699
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10452658]

przewiń do góry