Nr sprawy: PCPR.POKL 7.2.1/3421/PN/1/2013

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl


Pułtusk: Wybór personelu w projekcie pt. Znów aktywni
Numer ogłoszenia: 18686 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6925483, faks 6920099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu w projekcie pt. Znów aktywni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu do realizacji usług w projekcie pt. Znów aktywni poprzez pełnienie następujących funkcji: specjalista ds. rekrutacji; specjalista ds. organizacji i rozliczeń stażów; specjalista ds. obsługi administracyjno-kadrowej określonych w niżej wymienionych zadaniach. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie. Nie dopuszcza się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym przez czas trwania umowy, we wszystkie dni tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- dot. zadania 1 i 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z powyższym Wykonawca musi się wykazać, iż dla: - zadania nr 3 dysponuje osobą, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczeniem w organizacji i rozliczaniu stażów oraz co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy zawodowej związanej z organizacją i rozliczaniem stażów; - zadania nr 4 dysponuje osobą, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczeniem z zakresu kadr i prawa pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: 1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - Pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2013 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - Pokój nr 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pt. Znów aktywni współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.2.Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej; Poddziałanie 7.2.1Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji specjalisty ds. rekrutacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ilość godzin ogółem: 300; Miejsce wykonywania usługi: Pułtusk. Usługa wykonywana będzie w miesiącu luty 2013r. oraz listopada - grudzień 2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji specjalisty ds. rekrutacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin ogółem: 300; Miejsce wykonywania usługi: Szelków. Usługa wykonywana będzie w miesiącu luty 2013r. oraz listopada - grudzień 2013r.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji specjalisty ds. organizacji i rozliczeń stażów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin ogółem: 1700; Miejsce wykonywania usługi: Pułtusk. Usługa wykonywana będzie w miesiącach czerwiec-grudzień 2013r. oraz marzec - grudzień 2014r. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi administracyjno-kadrowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin ogółem: 920; Miejsce wykonywania usługi: Pułtusk. Usługa wykonywana będzie w miesiącach luty-grudzień 2013r. oraz styczeń - grudzień 2014r.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

DYREKTOR

/-/ Beata Jóźwiak

________________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz

________________________________________________________________________________________________

Pułtusk, dn. 18.01.2013r.



Do: Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wybór personelu w projekcie pt. Znów aktywni”, nr sprawy: PCPR.POKL 7.2.1/3421/PN/1/2013


Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:

w §3 Zadanie 1 ust. 12 otrzymuje brzmienie: „Zamawiający zapewni materiały biurowe oraz pomieszczenie do wykonania usługi”

w §3 Zadanie 2 ust. 12 otrzymuje brzmienie: „Zamawiający zapewni materiały biurowe oraz pomieszczenie do wykonania usługi”

w §3 Zadanie 3 pkt 13 otrzymuje brzmienie: „Zamawiający zapewni materiały biurowe oraz pomieszczenie do wykonania usługi”

w §3 Zadanie 4 pkt 10 otrzymuje brzmienie: „Zamawiający zapewni materiały biurowe oraz pomieszczenie do wykonania usługi”


DYREKTOR

/-/ Beata Jóźwiak

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-01-18 14:44:27
  • Liczba odsłon: 1065
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10452450]

przewiń do góry