Nr sprawy: WRP-NK.042.04.01.27.2012
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk
tel. (23) 692 12 66
fax. (23) 692 52 77
www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
e-mail: projekt611.biuro@gmail.com
NIP 568-14-17-174
REGON: 130377729
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 06.08.2012 r. Nr 287944-2012)
- Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl
- Miejsce
publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul.
Białowiejska 5,
ul. Nowy Rynek 3 (Biuro Projektu „Nowe
kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”), 06-100 Pułtusk.
1. Przedmiot zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu „Pracownik obsługi kadr i płac” dla uczestników projektu pn. „Nowe kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu, przeprowadzenie egzaminu końcowego, zapewnienie materiałów dydaktycznych oraz ubezpieczenia NW.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
3. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
6. Dodatkowe informacje:
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Karolina Godlewska, tel. (23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00)
w sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agata Łojek, tel. (23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00).
7. Termin wykonania usługi: do 31.10.2012 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego:
1) „Oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 4 do SIWZ,
3) „Programu kursu” – załącznik nr 6 do SIWZ.
10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia:
1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
2) zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ).
12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, co najmniej jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu kursu „z zakresu obsługi kadr i płac” dla grupy minimum 10 osób;
2) wykazu min. 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych Im przez Wykonawcę. Stąd też każda z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – poprzez prowadzenie zajęć dydaktycznych (teoretycznych i/lub praktycznych) – winna posiadać: wykształcenie co najmniej średnie (kopia świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty), niezbędną wiedzę i doświadczenie z zakresu obsługi kadr i płac (kopie z udziału w szkoleniach, kursach, należy załączyć do oferty), co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy zawodowej związanej z zakresem prowadzonych zajęć (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument).
13. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.
14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 11 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
15. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ust. 14 stosuje się odpowiednio.
16. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
17. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 23.
18. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.
19. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
20. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
22. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
23. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
24. Miejscem składania ofert jest: siedziba Zamawiającego – ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, sekretariat.
25. Terminem składania ofert jest dzień 16.08.2012 r., godzina 11:00.
26. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium cena – waga 100 %
27. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
28. Termin związania ofertą – 30 dni.
29. Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej
www.bip.powiatpultuski.pl oraz w Biurze Projektu: ul. Nowy Rynek 3,
06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 16:00 –
18:00).
30. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
31. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
32. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
33. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
/-/ EDWARD MAREK WRONIEWSKI
STAROSTA
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Pytania:
1. Czy Zamawiający przewiduje możliwość wymiany kadry dydaktycznej w czasie prowadzenia szkolenia wynikłej z sytuacji nagłej nie dającej przewidzieć się na etapie sporządzania oferty oraz podpisania umowy?
Odpowiedzi:
„w wykonywaniu zamówienia – poprzez prowadzenie zajęć dydaktycznych (teoretycznych i/lub praktycznych) – mogą uczestniczyć jedynie te osoby, które zostały przedstawione w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia”, sporządzonym w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych Im przez Wykonawcę, tj. spełniać wymagania jakie zostały określone w § 6 ust. 4 pkt 2 SIWZ. Dla potwierdzenia tego faktu, Wykonawca winien przedłożyć w ofercie informacje (wraz z odpowiednią dokumentacją) na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ww. osób, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Powyższe, przedkładane jest w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), a następnie – w toku badania złożonych ofert – Komisja Przetargowa sprawdza m.in. czy warunek ten został spełniony.
Zatem, nie jest możliwym wymiana kadry dydaktycznej w czasie prowadzenia szkolenia na tą, która nie została wcześniej przedstawiona we wspomnianym wyżej wykazie.”
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamiński Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamiński Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-14 15:33:54
- Liczba odsłon: 1309
- Historia dokumentu: