Wysoki standard życia- poprawa jakoÅ›ci infrastruktury Domu Pomocy SpoÅ‚ecznej w OÅ‚dakach”
ZamawiajÄ…cy:
Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach
OÅ‚daki 7
06 – 126 Gzy
NIP: 568 – 10 – 37 – 796; REGON: 000294579
Telefon / faks: 0236913017, 0236913018
e – mail: dpsoldaki@list.pl
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
-Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 30.05.2012 r. Nr
PostÄ™powanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartoÅ›ci szacunkowej poniżej kwot okreÅ›lonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp. PostÄ™powanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), zwanej w dalszej części specyfikacji istotnych warunków zamówienia w skrócie „p.z.p." oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.
Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, ze zm.), jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
Miejsce ogłoszenia o przetargu:
1. Biuletyn Zamówień Publicznych
2. Strona internetowa ZamawiajÄ…cego – www.bip.powiatpultuski.pl
3. Miejsce publicznie dostÄ™pne w siedzibie ZamawiajÄ…cego – tablica ogÅ‚oszeÅ„,
OÅ‚daki 7, 06- 126 Gzy
1. I. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia:
1) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
2) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
3) ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych,
5) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
II.Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i budowa podjazdów dla niepełnosprawnych w budynkach będących w trwałym zarządzie Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach tj.
a) w budynku głównym DPS-remont części sanitarno-higienicznej, remont łazienek w pokojach- 8 szt., remont sal nr 11, 12, 13, 15,33,38, stołówki i dużej Sali, remont ramp zewnętrznych i budowa pochylni dla niepełnosprawnych, remont pokrycia dachowego i przemurowanie kominów ponad dachem oraz remont elewacji
b) w budynku dla osób przewlekle chorych( Rodzince)- wymiana stolarki okiennej, remont dachu i elewacji,
c) w budynku kotłowni- remont elewacji, dachu ,wywiezienie ziemi i gruzu
2) Udzielenie gwarancji jakości /rękojmi za wady na okres 60 miesięcy.
3)W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie prac remontowych wg opracowanego projektu zgodnie z przedmiarem robót.
Zamawiający rekomenduje dokonanie wizji budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Wizja zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy.
Termin dokonania wizji ustala siÄ™ po uzgodnieniu telefonicznym z przedstawicielem ZamawiajÄ…cego.
III. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
IV Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
V Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
45261000-4 roboty budowlane w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6- betonowanie
45262500-6- roboty murowe
45320000-6- izolacje
45260000-7- pokrycie dachu
45421000-4- stolarka okienna i drzwiowa
45430000-0- posadzki
45442100-8 – roboty malarskie
45111200-0 - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
45262300-4- przygotowanie terenu pod budowÄ™, zbrojenie i roboty ziemne
45261900-3 – naprawa i konserwacja dachów
4543000-7- roboty remontowe i renowacyjne
45215213-3- roboty budowlane w zakresie domów opieki
.
VI Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.08.2013 r. z odbiorem przedmiotu zamówienia.
VII. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 2 ,3 i 4. Pozostałe warunki każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
5. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
6. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego
VIII 1.Wykonawca zobowiÄ…zany jest do wypeÅ‚nienia Å›ciÅ›le wg wzoru druku zaÅ‚Ä…czonego przez ZamawiajÄ…cego: - „Oferty wraz z kosztorysem ofertowym”; - “PotencjaÅ‚ kadrowy” – zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do Oferty - “Wykaz wykonanych robót” – zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do Oferty.
2. Każdy z Wykonawców zobowiÄ…zany jest do zÅ‚ożenia: - oÅ›wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. – zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do Oferty, oÅ›wiadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do Oferty, - zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 5 do oferty.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) oÅ›wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia – zaÅ‚Ä…cznik nr 2;
2) aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ( zaÅ‚Ä…cznik nr 6 – dot. tylko osób fizycznych).
4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) wykazu wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeżeli okres dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci, daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że roboty te zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone. W przypadku oferty zÅ‚ożonej przez podmioty wystÄ™pujÄ…ce wspólnie, ZamawiajÄ…cy dopuszcza speÅ‚nienie tego wymogu przez wszystkie podmioty Å‚Ä…cznie. Przez dwie roboty budowlane w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia należy rozumieć roboty budowlane o wartoÅ›ci nie mniejszej niż 300 tys. zÅ‚otych zrealizowane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
2) wykazu min. 1 osoby, która bÄ™dzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjÄ… na temat jej kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niÄ… czynnoÅ›ci, informacjÄ… o podstawie do dysponowania tÄ… osobÄ… tj.: osoba wskazana na kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnoÅ›ci budowlanej oraz co najmniej 2 – letniÄ… praktykÄ™ zawodowÄ… na budowie .
5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3.
pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7. Dokument, o którym mowa w ust. 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 7 stosuje się odpowiednio. Co do terminów ich wystawienia stosuje się zasady opisane powyżej.
9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
10. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści § 5 ust. 4.
11. Ocena speÅ‚nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuÅ‚y „speÅ‚nia - nie speÅ‚nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oÅ›wiadczeniach doÅ‚aczonych do oferty. Z treÅ›ci zaÅ‚Ä…czonych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„ musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca speÅ‚nia wyżej wymienione warunki.
IX.W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
a) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
b) OsobÄ… uprawnionÄ… do porozumiewania siÄ™ z Wykonawcami jest:
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Marcin Majewski, tel.(23) 691 30 58 (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)
e-mail: dpsoldaki@list.pl
W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Katarzyna Kaczmarczyk tel.(23) 691 3017 , (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)
e-mail: dpsoldaki@list.pl
X. ZamawiajÄ…cy żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokoÅ›ci 17.000 zÅ‚otych pÅ‚atnego przelewem na rachunek „ Wysoki standard życia- poprawa jakoÅ›ci infrastruktury Domu Pomocy SpoÅ‚ecznej w OÅ‚dakach- wadium dotyczÄ…ce przetargu na remonty budynków”
44 8213 0008 2001 0012 7361 0010
XI. Miejscem składania ofert jest Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06- 126 Gzy,sekretariat;
XII .Terminem składania ofert jest dzień 14.06.2012r. godzina 10:30.
XIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium cena- waga 100%
XIV Termin zwiÄ…zania ofertÄ… - 30 dni
XV Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej WWW.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie zamawiającego: Ołdaki 7, 06-126 Gzy, Administracja pokój nr 3(pn.-pt. godz. 7-13)
XVI. ZamawiajÄ…cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XVII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XVIII ZamawiajÄ…cy nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
XIX. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach
Andrzej WydraInformacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Golba Dorota
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Golba Dorota
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-31 11:51:59
- Liczba odsłon: 692
- Historia dokumentu: