Obryte, dnia 06. 03. 2012 r.

ZP 230/PN1/2012

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
 OFERTY,  WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH Z POSTĘPOWANIA
ORAZ O ODRZUCONYCH OFERTACH

Na podstawie art.92 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz.U z 2009r. Nr 223. poz. 1778 z późn. zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Obrytem”, wybrana została oferta Nr 1 złożona przez:
                      
            
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
„DAMIAN” spółka jawna
Zbigniew Szwejk, Dariusz Borucki, Ireneusz Skurczyk
06-200 Maków Mazowiecki, Ul. Ciechanowska 26
Oddział Pułtusk

Cena oferty brutto:  196 812,79 zł.

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta spełnia wszystkie wymagania SIWZ i jest zgodna z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
    
Oferta uzyskała maksymalną ilość punktów i jest najkorzystniejsza spośród ofert ważnych pod względem kryterium oceny ofert. Cena najkorzystniejsza spośród ofert ważnych.
    
Poniżej przedstawiam nazwy (firmy), siedziby, adresy wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierających punktację przyznaną ofertom wg kryterium oceny ofert:

 
1. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
„DAMIAN” spółka jawna
06-200 Maków Mazowiecki,
ul. Ciechanowska 26
Oddział Pułtusk    
Cena brutto oferty: 196 812,79 zł.     
Ilość przyznanych punktów: 100 pkt.       


2. HURT - DETAL
Artykuły Spożywczo – Rolne
Anna Siekierko
18-200 Wysokie Mazowieckie
ul. Szpitalna 24    
Cena brutto oferty: 221 072,52    
Ilość przyznanych punktów: 89,03 pkt.    


Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty:

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.
        
Od powyższych decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w dz. VI art.179 do 183 ustawy Pzp z dn. 29.01.2004 ( tj. Dz. U. Nr 223 z 2007r. poz. 1655 z późn. zm.).

 -----------------------------------------------------------------------------------------------

Obryte: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM
Numer ogłoszenia: 41550 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM W ILOŚCIACH SZACUNKOWYCH PRZEDSTAWIONYCH W FORMULARZU ASORTYMENTOWO - CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.61.31.00-9, 15.61.41.00-6, 15.85.11.00-9, 15.50.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w szczególności dotyczące:1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj.:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w rejestrze zakładów podlegających urzędowi kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podstawie art. 61 w związku z art. 62 ust. 1, pt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. O Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca składa oświadczenie o dysponowaniu środkami transportu przystosowanego do przewozu asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz spełniającymi wymogi sanitarne oraz wymagania systemu HACCP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w rejestrze zakładów podlegających urzędowi kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podstawie art. 61 w związku z art. 62 ust. 1, pt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. O Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, Obryte 188, 07-215 Obryte Blok H - Administracja,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, Obryte 188, 07-215 Obryte Blok H - Administracja, pokój Nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia > pobierz

Załącznik nr 1 > pobierz
Załącznik nr 2 > pobierz
Załącznik nr 3 > pobierz
Załącznik nr 4 > pobierz
Załącznik nr 5 > pobierz
Załącznik nr 6 > pobierz


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10452589]

przewiń do góry