Nr sprawy: PCPR.ZP.3421/EFS/10/2011
Pułtusk, dn 19.07.2011 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk
tel. (0-23) 692 54 83
fax. (0-23) 692 00 99
e-mail: pcpr_pultusk@interia.pl
NIP 568-14-23-565
REGON: 130382660
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 19.07.2011 r. Nr 205442- 2011)
- Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl
- Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
1. Przedmiot zamówienia: "Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych" dla uczestników projektu "Trzy kroki do aktywności”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z materiałami dydaktycznymi, ubezpieczeniem NW. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Zadanie 1: Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciel handlowy
Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B
Zadanie 3: Organizacja i przeprowadzenie kursu kadry płace zus
Zadanie 4: Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługa kasy fiskalnej z programem magazynowym
Zadanie 5: Organizacja i przeprowadzenie kursu opiekun dziecięcy i osób starszych
Zadanie 6: Organizacja i przeprowadzenie kursu koparko – ładowarki
Zadanie 7: Organizacja i przeprowadzenie kursu fryzjer z elementami wizażu i stylizacją paznokci
Zadanie 8: Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną
Zadanie 9: Organizacja i przeprowadzenie kursu pracownik fizyczny ochrony osób i mienia z licencją I stopnia
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
6. Dodatkowe informacje:
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Anna Makówka, Katarzyna Dyga tel.(23) 692 54 83, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)
W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).
7. Termin wykonania usługi: Zadanie 1-9: max. do 31.12.2011 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ.
10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2.
12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) wykazu wykonanej min. 1 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 1 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 4 osób na kursie przedstawiciel handlowy.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 2 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 4 osób na kursie prawa jazdy kategorii B.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 3 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 4 osób w zakresie kursu kadry płace zus.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 4 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie obsługi kasy fiskalnej i programu magazynowego.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 5 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie opieki nad dziećmi i osobami starszymi.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 6 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 4 osób w zakresie obsługi koparko – ładowarki.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 7 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie usług fryzjerskich.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 8 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 2 osób na kursie prawa jazdy kategorii C wraz z kwalifikacją wstępną.
Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 9 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 5 osób na kursie pracownik fizycznych ochrony osób i mienia.
2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie – załącznik nr 4.Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty CV osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty "Program kursu" - załącznik nr 5 do SIWZ.
13. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.
14. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 20.
15. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.
16. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
17. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
18. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
19. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
20. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
21. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, sekretariat.
22. Terminem składania ofert jest dzień 27.07.2011r., godzina 10:00.
23. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zadanie 1-9: Kryterium: cena – waga 100%.
24. Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium.
25. Termin związania ofertą – 30 dni.
26. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14).
27. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
28. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
29. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
30. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
DYREKTOR
/-/ Beata Jóżwiak
Dokumenty do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Pułtusk, 27.07.2011 r.
Uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na organizację i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowego -
Zadanie 9: Organizacja i przeprowadzenie kursu pracownik fizyczny ochrony osób i mienia
z licencją I stopnia
Zawiadomienie o dokonaniu zmian treści SIWZ
Ponadto działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. DzU z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) zamawiający informuje, że wprowadza zmianę do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zakres modyfikacji dotyczy następującej treści SIWZ:
§ 3 „Opis przedmiotu zamówienia” SIWZ Zadanie 9: Organizacja i przeprowadzenie kursu pracownik fizyczny ochrony osób i mienia z licencją I stopnia pkt 4 otrzymuje brzmienie:
„4) Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu: przepisów regulujących zasady pracy pracownika ochrony fizycznej, wybrane elementy prawa: karnego i wykroczeń, prawa karnego procesowego, prawa cywilnego, prawa pracy, elementy psychologii, etyka pracownika ochrony, zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, typologia zagrożeń bezpieczeństwa osób, metody i środki ataków na osoby, założenia taktyczne przeciwdziałania atakom, organizacja obstawy ochronnej, ochrona obiektu i konwojów, techniczne środki zabezpieczania mienia, wyszkolenie strzeleckie, samoobrona i techniki interwencyjne. ”
Przy sporządzaniu oferty każdy z Wykonawców jest zobowiązany uwzględnić informację wynikającą z niniejszej zmiany SIWZ.
Jednocześnie działając w oparciu o art. 38 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych termin składania ofert ustala się na dzień 01.08.2011 r. godz. 10.00.
Termin otwarcia ofert – 01.08.2011 r. godz. 10.15.
W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje niezmieniona.
Ponadto zmienia się treść ogłoszenia w pkt 22 tj. "Terminem składania ofert dla zadania 9 jest 01.08.2011 r. godzina 10:00."
Z poważaniem
z up. Dyrektora
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku
/-/ Danuta Guzek - Kaczmarczyk
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl
"Trzy kroki do aktywności”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-27 09:16:26
- Liczba odsłon: 1399
- Historia dokumentu: