OR. 3421-17/06

Powiat Pułtuski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na ” Wykonanie instalacji wody lodowej, ciepła technologicznego, wewnętrznej sieci c.o. oraz dostawa i montaż nawilżaczy parowych w budowanym szpitalu w Pułtusku.“

1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729

Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77

Internet: www.powiatpultuski.pl

e- mail: or@powiatpultuski.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w instalacji w budowanym szpitalu w Pułtusku:

  1. Wykonanie instalacji wody chłodniczej z dostawą i montażem dwóch agregatów wody lodowej chłodzonych wodą do zabudowy wewnętrznej o mocy chłodniczej nie niższej od 157 i 247 kW z zewnętrznymi chłodnicami wodnymi ( dry coolerami ) o mocy chłodniczej nie mniejszej od 201 i 318kWkW.

  2. Instalacji ciepła technologicznego zasilającego nagrzewnice wentylacyjne z istniejącej kotłowni.

  3. Sieć centralnego ogrzewania zasilająca z kotłowni podrozdzielnie ciepła w poszczególnych budynkach. Instalacja prowadzona będzie w przestrzenie instalacyjnej (piwnicy).

  4. Dostawa i montaż elektrycznych, kanałowych nawilżaczy parowych wraz z wykonaniem zasilania w energię elektryczną i wodę.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

3.Wymagany termin realizacji zamówienia : do dnia 31.10.2006 r.

  1. Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
    w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysiący złotych) może być wniesione
    w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)

  1. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w cenie 150,00 można odebrać:

w siedzibie Zamawiającego wejście A, piętro I , pokój nr 11 bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami są:

Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów

a) sprawy techniczna

- Arkadiusz Kępczyński – przedstawiciel Inwestora Zastępczego (023) 672 29 64

b) sprawy formalne

  • Anna Biedrzycka – przedstawiciel Inwestora Zastępczego (023) 672 39 15, 672 29 64

  • Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. (0-23) 692 59 92

7. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:


  1. obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniosły co najmniej 5,0 mln. zł.

  2. posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 2,0 mln. złotych,

  3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

  4. kierownik budowy posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, oraz posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,

  5. kierownik robót elektrycznych posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, oraz posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,

  6. osoby wskazane na: kierownika budowy oraz na kierownika robót elektrycznych muszą posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami,

  7. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwa porównywalne zamówienia oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością.

Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć wykonanie instalacji sanitarnych w budynkach służby zdrowia, o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.

Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

Termin składania ofert upływa dnia 21.06.2006 roku o godz. 10 00.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.06.2006 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój
nr 14 (Sala Narad) o godz. 10.30.

10. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.

11. Kryterium wyboru oferty

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

12. Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do:

  1. - Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 28.04.2006 r., godzina 14:


Pułtusk, 28 kwietnia 2006 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-28 14:39:54
  • Liczba odsłon: 860
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10452556]

przewiń do góry