Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok |
112/2013 |
2. Rodzaj dokumentu |
inne wnioski |
3. Temat dokumentu |
ochrona powierzchni ziemi |
4. Nazwa dokumentu |
Wniosek Burmistrza Miasta Pułtusk o uzgodnienie inwestycji(ruchy ziemi) |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
uzgodnienie realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie kanalizacji stacji sanitarnej w ulicach Baltazara,WygonI,WygonII,z uwzględnieniem nieruchomości polożonych przy ul. Kościuszki |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
7. Znak sprawy |
GGA.6733.8.2013 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: |
9. Data dokumentu |
2013-08-30 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Rolnictwa,Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul.3 Maja 20,II piętro,pokój nr 5 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2013-08-30 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń |
18. Uwagi |
Brak |
[Liczba odsłon: 10342073]