Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 112/2013
2. Rodzaj dokumentu inne wnioski
3. Temat dokumentu ochrona powierzchni ziemi
4. Nazwa dokumentu Wniosek Burmistrza Miasta Pułtusk o uzgodnienie inwestycji(ruchy ziemi)
5. Zakres przedmiotowy dokumentu uzgodnienie realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie kanalizacji stacji sanitarnej w ulicach Baltazara,WygonI,WygonII,z uwzględnieniem nieruchomości polożonych przy ul. Kościuszki
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1424044
7. Znak sprawy GGA.6733.8.2013
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
9. Data dokumentu 2013-08-30
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Wydział Rolnictwa,Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul.3 Maja 20,II piętro,pokój nr 5
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2013-08-30
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji Nie wniesiono zastrzeżeń
18. Uwagi Brak

[Liczba odsłon: 10456850]

przewiń do góry