Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok |
24/2013 |
2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z działki nr 39/42,obręb 13 miasta Pułtusk |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
usunięcie 2 szt lipa z nieruchomości o nr ewid. 39/42,obręb 13,miasta Pułtusk |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
7. Znak sprawy |
KRÅš.6131.5.2013 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: |
9. Data dokumentu |
2013-02-22 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul. 3 Maja 20,II piętro pokój nr 4 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2013-02-22 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń |
18. Uwagi |
Brak |
[Liczba odsłon: 10342249]