Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok |
16/2011 |
2. Rodzaj dokumentu |
inne dokumenty |
3. Temat dokumentu |
inne |
4. Nazwa dokumentu |
Informacja o wytwarzanych odpadach i sposobie gospodarowania wytworzonymi odpadami. |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Odpady przewidziane do wytworzenia:
-kod /20 01 36/-zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne. |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
7. Znak sprawy |
L.dz.49/2011 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.; Siedziba: ul. Wyszkowska 2; Adres: 06-102 Pułtusk; REGON: 130018137 |
9. Data dokumentu |
2011-01-31 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2011-02-01 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Brak |
18. Uwagi |
Brak |
[Liczba odsłon: 10346264]