Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok |
139/2012 |
2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
3. Temat dokumentu |
ochrona wód |
4. Nazwa dokumentu |
wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie stawu ziemnego (rybnego)na działkach nr 60,61,62,63,73 Obręb 26 miasta Pułtusk |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
wykonanie stawu ziemnego (rybnego)na działkach nr 60,61,62,63,73 Obręb 26 miasta Pułtusk |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
7. Znak sprawy |
nie dotyczy |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: P.P.H.U. Janusz Karkowski; Siedziba: ul.Baltazara 26; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: |
9. Data dokumentu |
2012-09-06 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 4, ul. 3 Maja 20; tel. 023 692 54 84 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2012-09-06 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń |
18. Uwagi |
brak. |
[Liczba odsłon: 10342474]