Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 132/2012
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 3 szt drzew gatunku lipa z nieruchomości o nr ew.79/1,w m.Lipa.
5. Zakres przedmiotowy dokumentu usunięcie 3 szt drzew gatunku lipa z nieruchomości o nr ew.79/1,w m.Lipa.
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1424045
7. Znak sprawy IPU.7011.38.3.2012
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
9. Data dokumentu 2012-09-05
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 3, ul. 3 Maja 20 ; tel. 023 692 13 97
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2012-09-05
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji Nie wniesiono zastrzeżeń.
18. Uwagi brak.

[Liczba odsłon: 10342476]

przewiń do góry