Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok |
80/2012 |
2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
3. Temat dokumentu |
ochrona powierzchni ziemi |
4. Nazwa dokumentu |
wniosek o udzielenie pozwolenia na transport odpadów dla firmy Wykopy-Załadunek-Rozładunek Materiałów Sypkich.Usługi Transportowe. |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Rodzaje odpadów wnioskowanych do transportu;
/190805/;/170101/;/170107/;/170202/;/191209/;/200138/;/200201/;/200202/;/200303/;/020402/;/020408/. |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424045 |
7. Znak sprawy |
nie dotyczy |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Krzysztof KordowskiWykopy-załadunek-Rozładunek Materiałów Sypkich.Usługi Transportowe; Siedziba: Głodowo 7; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: 130074880 |
9. Data dokumentu |
2012-05-17 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58, ul. Daszyńskiego 19; tel.23 692 54 84 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2012-05-17 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń. |
18. Uwagi |
Brak. |
[Liczba odsłon: 10342555]