Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok |
181/2011 |
2. Rodzaj dokumentu |
zgłoszenia |
3. Temat dokumentu |
ochrona przed polami elektromagnetycznymi |
4. Nazwa dokumentu |
zgłoszenie instalacji radiokomunikacyjnej eksploatowanej przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej,ul.Wieżowa 8,02-147 Warszawa. |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Instalacja radiokomunikacyjna pod nazwą Ośrodek Radiokomunikacyjny Pułtusk ACC (COM 26)- zlokalizowana we wsi Lipniki Nowe k.Pułtuska, na działce ew.nr 43/2. |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424045 |
7. Znak sprawy |
AZO-5140-109/833/11 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: POLSKA AGENCJA ŻEGLUGI POWIETRZNEJ; Siedziba: ul.Wieżowa 8; Adres: 02-147 warszawa; REGON: 140886771 |
9. Data dokumentu |
2012-01-12 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
tak |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2012-01-12 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń. |
18. Uwagi |
Brak. |
[Liczba odsłon: 10342933]