Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 170/2011
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona powierzchni ziemi
4. Nazwa dokumentu Wniosek w sprawie zmiany decyzji RLO.7645-59/07-34/08 Starosty Pułtuskiego udzielającej zezwolenia na zbieranie oraz wytwarzanie wytwarzanie odpadów przez SP ZOZ Pułtusk
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Rodzaje odpadów zbieranych oraz wytwarzanych przez SP ZOZ ul.T.Kwiatkowskiego 19
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1424044
7. Znak sprawy nie dotyczy
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: SP ZOZ w Pułtusku; Siedziba: ul.T.Kwiatkowskiego 19; Adres: 06-102 Pułtusk; REGON: 000311645
9. Data dokumentu 2012-01-11
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2012-01-11
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji Nie wniesiono zastrzeżeń
18. Uwagi Brak

[Liczba odsłon: 10342938]

przewiń do góry