Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 5/2025
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona powierzchni ziemi
4. Nazwa dokumentu WNIOSEK P.P.H.U. ARTGUM KARPIŃSKI, SOBIERAJ, SADOWSKI SP. J - O WYDANIE ZEZWOLENIA NA WYTWARZANIE ODPADÓW
5. Zakres przedmiotowy dokumentu DOTYCZY ZEZWOLENIA NA WYTWARZANIE ODPADÓW NA DZ. O NR EWID. 34/1 OBRĘB 12 MIASTA PUŁTUSK, GMINA PUŁTUSK
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1424044
7. Znak sprawy RLO.6233.9.2025
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ARTGUM sp. j. Karpiński, Sobieraj, Sadowski; Siedziba: ul.Mickiewicza 80, 06-100 Pułtusk
9. Data dokumentu 2025-03-26
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2025-03-26
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 10909676]

przewiń do góry