Wersja archiwalna 2011-10-18 13:07:52

 

Nr sprawy: OR.272.5.2011

Pułtusk, dn. 18.10.2011 r.

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY: Starostwo Powiatowe w Pułtusku

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk

tel. 23 692 12 66

fax 23 692 52 77

www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: sekretariat@powiatpultuski.pl

NIP 568-14 – 17 – 174

REGON: 130377729

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

- Biuletyn Zamówień Publicznych (z dnia 18.10.2011 r. Nr 340406 -2011)

- Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl

Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk.

  1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu prac budowlanych polegających na zabezpieczeniu przed czynnikami atmosferycznymi budynku poklasztornego w miejscowości Strzegocin.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane na podstawie projektu budowlanego.

Obiekt będący przedmiotem remontu wpisany jest na listę obiektów zabytkowych - decyzja Nr A – 115 z dnia 19.03.1962 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy.

  1. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn.zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

6. Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Patrycja Kazimierczak, tel.(23) 692 54 77 (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

e-mail: ggn_eiog@powiatpultuski.pl

W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Agnieszka Wądolna, tel.(23) 692 22 31, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)

e-mail: a.wadolna@powiatpultuski.pl

7. Zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia: 12.12.2011 r.

8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty wraz z kosztorysem ofertowym ”; - ,,Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 3 do Oferty, - „Wykaz wykonanych robót” - załącznik nr 4 do Oferty.

10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Oferty, - oświadczenia zgodnego z z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Oferty, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 6 do Oferty.

11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2,

2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p (załącznik nr 6 – dot. tylko osób fizycznych) .

12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1) wykazu wykonanej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dachu.

2) wykazu min. 1 osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, informację o podstawie do dysponowania tą osobą tj.: osoba wskazana na kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej oraz co najmniej 2 – letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (§ 24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987) – kopie uprawnień należy dołączyć do oferty.

13. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

15. Dokument, o którym mowa w ust. 14 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Co do terminów ich wystawienia stosuje się zasady opisane powyżej.

16. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

17. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

18. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego. Wykonawcy udzielą gwarancji na okres min. 60 miesięcy od daty podpisania protokołu zakończenia odbioru całego zakresu prac objętych umową.

19. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

20. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

21. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

22. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

23. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

24. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pułtusku, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk. - sekretariat

25. Terminem składania ofert jest dzień 02.11.2011r., godzina 10:00.

26. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium cena – waga 100 %

27. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

28. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 5% ceny brutto podanej w ofercie.

29. Termin związania ofertą – 30 dni.

30. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, pokój nr 13 (pn. – pt. godz. 9 – 14).

31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

32. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

33. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

34. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

____________________________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz

- Projekt budowlany - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-10-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-18 13:07:52
  • Liczba odsłon: 671
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10340726]

przewiń do góry