Wersja archiwalna 2006-07-27 16:46:02
ZDP/5/07/06
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na „Przebudowę skrzyżowania ulic: Jana Pawła II, Ogrodowa, Brzoskwiniowa, Kolejowa, Na Skarpie
w Pułtusku na skrzyżowanie typu Małe Rondo”
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
-
Przebudowa skrzyżowania ulic na skrzyżowanie typu małe rondo:
-
średnica zewnętrzna jezdni ronda 39m,
-
średnica wyspy środkowej 25m,
-
jezdnia jednopasmowa 5,5m z pierścieniem najazdowym o szerokości 1,5m,
-
powierzchnia całości przebudowy- 5605,0 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany wraz z przedmiarem robót.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do dnia 30 listopada 2006 r.
-
4. Wadium: : Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości 7.000zł (słownie: siedem tysięcy złotych) może być wniesione w następujących formach: 1.)w pieniądzu: przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Pułtusku
Bank Spółdzielczy w Ciechanowie
03 8213 0008 2001 0012 7390 0002
-
2.) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -
3.) gwarancjach bankowych,
-
4.) gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
5.) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
Sposób przekazania: w siedzibie Zamawiającego
5. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- piątek w godzinach 7.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77, wtorek- czwartek w godzinach od 7.00 do 14.00
7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
-
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe:
a) zrealizowali w latach 2003-2005 przynajmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej odpowiadające zakresowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie. Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć robotę drogową o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa.
b) w latach: 2003, 2004, 2005 osiągnęli obroty w robotach drogowych w każdym roku, co najmniej w wysokości 1 mln złotych,
c) dysponują personelem przewidzianym do realizacji zamówienia, w tym:
- Kierownik budowy, który posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego
- laborant, który posiada kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg
d) posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy) tj.:
-
wytwórnię mas bitumicznych min. 30 ton
-
układarkę mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym,
-
walce stalowe – min. 2 szt. w tym 1 szt. wibracyjny
-
inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia.
-
inne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
8.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 24.08.2006 roku o godz.10 00.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2006 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.30.
10. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
11. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do:
- Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 19.07.2006 r. godz. 14:00
13.Wartość zamówienia: powyżej 60 tys. Euro i poniżej progu ustalonego w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
14.Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
-
Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Pułtusk, 27 lipca 2006 r.
Kazimierz Strzyżewski
Dyrektor ZDP w Pułtusku
___________________________________________________
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do nr 13 - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2006-07-27
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-07-27 16:46:02
- Liczba odsłon: 1766
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: